Zo ben eindelijk weer thuis. Vanochtend eerst gezien door de gyn. Vervolgens op de echo belandt, bloedprikken, bloedgas prikken (auw en moest ook nog eens 2x omdat ze het bij de ene arm niet voor elkaar kregen) ECG laten maken, tijdje aan de monitor voor de bloeddruk en zuurstof, longfoto maken. Wachten op uitslagen. Vervolgens door naar de longarts, die wilde alsnog een CT-scan omdat er in mijn bloed toch bepaalde verhoogde waardes waren voor trombose. Niet heel hoog maar ze wilden toch echt nog even verder zoeken. Eindelijk mochten we naar verloskunde voor de CTG. En daarna zou ik de scan krijgen. (inmiddels ook al een infuus in mijn arm gekregen voor contrastvloeistof voor de scan.) CTG was goed en onze kleine lekker actief. Bloeddruk was inmiddels ook weer wat gedaald en acceptabel. Inmiddels was het al 2 uur en ik mocht vanwege de scan nog niets eten. Grrr. De scan zelf was geen ramp maar die vloeistof was een hele rare gewaarwording en niet fijn. Infuus zat niet goed meer en kon dus opnieuw voor het geval ik moest blijven. Eenmaal weer op de verloskunde hebben we nog eens 3 uur op de uitslagen kunnnen wachten. Gelukkig geen longembolie en donderdag weer terug naar de gyn. Moest eigenlijk nog op de arts wachten maar mocht van het hoofd van de afdeling eindelijk naar huis. Verrit geprikt en doodmoe ben ik eindelijk weer thuis en heb eindelijk wat kunnen eten! Helaas heb ik nu zo'n dikke blauwe pols dat ik hem niet meer kan bewegen, maar dat is een kleinigheidje. De kortademigheid en hoofdpijn zijn niet weg, maar ikzelf en de kleine zijn gezond dus de rest is maar bijzaak. Nu maar wachten tot de bevalling gaat beginnen.