update ziekenhuis

heb van 5 voor 3 tot 10 voor 4 aan de ctg gelegen. eerst op me rug en moest op een gegeven moment op me zij gaan liggen want de kleine wilde niet actief worden.
eenmaal op me zij werd ze erg actief dus dat was goed.
toch ik van de ctg af mocht heb ik nog even in de wachtkamer moeten zitten voordat ik door de gyn naar binnen werd geroepen.
eenmaal binnen eerst wat vragen beantwoord en daarna een echo gehad en een inwendig onderzoek. de gyn heeft me kunnen strippen en heb al 3 cm ontsluiting.
daar stond ik erg versteld van maar ben er wel blij mee.
hopelijk gaat het nu doorzetten. en zo niet dan moet ik zondag nog een keer terug naar het ziekenhuis voor nog een ctg en heb voor dinsdag 27 december al een afspraak staan zodat ze me gaan inlijden.
maar hoop natuurlijk dat de kleine uit der zelf komt en zo niet dan heb ik zo ie zo dinsdag me kleine meisje in me armen.

liefs debora

Nee nog geen nieuws.
Het Wil maar niet doorzetten en daar baal ik van.
Heb nu zo iets van blijf dat maar nog 3 dagen zitten want dan kan ik gewoon de kerstdagen normaal door brengen inplaats dat ik de deeltijd op me bed lig omdat ik net bevallen ben. Gelukkig komen mijn ouders met kerst Hier heen dus hoef zelf niets te doen.

Liefs debora

Terug
Bovenaan