update zwangerschap

Hallo allemaal,

Hier even een update over het zwanger zijn! Het gaat gelukkig goed! We gingen vandaag naar he vk om het hartje te luisteren want die hadden we de vorige keer nog niet gehoord!
Een prachtig kloppend hartje kwam er te voorschijn, wat is dat weer heerlijk zeg! En Hjerre maar lachen toe ie dat hoorde! Hahahahaha.
Ben al 5 kg afgevallen maar die zullen er vast wel weer snel bijkomen hihihihihi!
De vermoedelijke bevallingsdatum ligt rond 24 september, maar dat weten ze niet zeker.... nou ja, het komt toch op welke datum dan ook.

Wat ook leuk was is dat ik de vk zag die Hjerre gehaald had, zij kwam op visite met haar zoontje van 2 weken. Helemaal leuk!

Groetjes Hanneke

Hoi Hanneke!
Mooie datum 24 september (ben ik jarig) fijn dat het goed gaat! Zo'n zwangerschap lijkt langzaam te gaan maar als je kijkt naar je kleintje dan zie je hoe hard die maanden eigenlijk gaan!!! Geniet er nog maar lekker van!!!!
Liefs Esther

Leuk hoor, dat alles goed gaat! Hier kriebelt het ook aan alle kanten alweer voor nog een kindje, zijn er ook al wel mee bezig maar is voorlopig afwachten, toch? Spannend allemaal hoor, veel succes verder!

Gr. Marieke

Fijn dat alles zo goed gaat, als ik dar lees kriebelt het bij mij ook wel maar toch doe ik niet meer mee. Twee kindjes is goed.

Fijne zwangerschap gewenst
Gr sandra

Terug
Bovenaan