Maandagavond een 3d echo gehad. We dachten dat we een heel ander kereltje zouden krijgen, tot we de echo's met elkaar vergeleken thuis. hahahaha. Hetzelfde neusje, hetzelfde mondje. Dus een kopie. Hij heeft alleen een kleiner hoofdje (bevalt nog makkelijker?) kortere beentjes, maar wel grotere voeten en een veel dikkere buik. Hij heeft het niet slecht blijkbaar hahaha. Hij ligt wel net als zijn broer overdwars. Vanmiddag naar de gyn geweest. Ik kom niet genoeg aan (is bij Tjerk nooit naar gekeken) bloeddruk was erg laag 110/55 en ijzertekort. Goh vandaar dat ik vermoeid ben hahahah. Ik mag als ik wil, een paar dagen in het ziekenhuis komen om wat bij te tanken. Ik heb daar voorlopig voor bedankt. Ik ga wel als ik echt niet meer kan. Baby ligt voor de rest wel mooi op schema. (snap ook niet waarom dat ze zeuren dat ik niet genoeg aankom) Verder hebben ze voor de verandering maar weer bloedgeprikt. (alsof ik nog geen bloedarmoede had grrrr) Er wordt nu gekeken of ik geen antistoffen aanmaak. Nou dat was mijn klaagzang wel weer.