update zwangerschapsdiabetes

hallo allemaal
hier even een update van mij. Ik ben deze week al heel wat keren in het ziekenhuis geweest en moet sinds gisterenavond insuline spuiten, een hele domper dus. Had verwacht dat ik dit nooit zou durven maar het valt nog mee, het is alleen een heel raar idee om in je buik te prikken. Mijn glucose waardes stegen te veel na een gewoon simpele maaltijd dus dan maar spuiten, Moet nu 5 keer per dag glucose meten en 3 keer per dag 3 eenheden insuline spuiten, voor elke maaltijd. Dit is echter de startdosering dus het kan allemaal nog wel veranderen.
Ik had nooit verwacht dat ik dit zou krijgen, maar heb alles over voor ons knulletje maar wat ben ik blij als ik hem gezond en wel in mn armen heb.

groetjes
 
hoi
heb bij onze eerst ook zwangerschapsuiker gehad heb gelukkig niet hoeven spuiten moest wel na elke maaltijd bloedprikken this een heel gedoe maar net wat je zegt had het er ook graag voor over sanne werd wel gelijk na de geboorte geprikt en een uur later weer gelukkig heeft ze er niks aan over gehouden heel veel succes meid!!!!!!
xx wensan
 
heey meid

ik heb ook zwangerschap suiker al van af 10 weken zwangerschap en ik mag in me boven benen prikken vind ik een fijner idee en moet ook 3 keer daags insuline spuiten insuline is wel veiliger voor je kleine mannetje en met geluk ben je er na je zwangerschap weer af

groetjes tamjoh
 
Terug
Bovenaan