update

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Nou vandaag dag 16 na mijn ei en nog steeds niks te bekennen en nog steeds een hoge temperatuur!!
Spannend!!

Wat ik me alleen afvraag is word je altijd 14 dagen na je ei ongi of kan het ook na bijv. 21 dagen pas zo zijn?

Ik zit steeds van alles te bedenken, want ik geloof gewoon niet dat ik zwanger zou kunnen zijn, het is zo onwerkelijk...
Ik heb nog steeds een gevoelige buik en gevoelige tepels en ook een beetje moe, maar dan denk ik, dat kan ook zijn omdat ik ongi moet worden, hihi, erg he....

Ik denk dat ik van het weekend ga testen als ik dan nog niet ongi ben...en anders wacht ik nog een weekje...
Ben gelukkig wel sinds 1 week gestopt met roken, dus daar ben ik wel blij mee!

Ik hou jullie op de hoogte!

Heel veel liefs van Spike.
 
Hey spike,

Inderdaad spannend. Je kan heel makkelijk na gaan of je ZW bent.
Heb je normaal pinelijke tepels als je ongi moete worden ?? En de moeheid ??? en de buik ???
Zo niet dan ben je zwanger. Je kan rustig die test doen van het weekend meid. Veel succes.
Heb zelf mijn NOD 08-04, ook spannend dus.
Groetjes en veel liefs van mij.
Laat je wat weten ???
 
hoi hoi
ik zit een beetje in hetzelfde schuitje
ik had vrijdag of zaterdag ongi moeten worden en nog steeds niets.
verder nergens last van alleen van een zwaar gevoel in mijn buik.
wel het gevoel dat ik ongi wordt maar komt nog steeds niet
ik ga ook het weekend testen als er nog steeds niets is
succes ermee, ik leef met je mee!!
groetjes van sandra
 
mijn gyn zei tegen mij dat er altijd 14 dagen tussen de eisprong en de volgende menstruatie zit.
tussen de menstruatie en de aankomende eisprong kan wel meer dagen zitten.
ik weet niet of het zo is , maar dat is wat hij tegen mij zei.]
succes ermee
groetejes tanja
 
ik hoop voor je dat wat tanja zegt waar is dat zou betekenen dat je echt echt overtijd bent dan wordt het nog spannender.
ik blijf nieuwsgierig en je volgen.
groetjes tijger
 
Oooooooohhhhhhhhhh Spike!!!! Jij bent volgens mij hartstikke zwanger hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zit volgens mijn HA en Gyn. altijd precies 14 dagen tussen de eisprong en de ongi. Volgens heb is dat het enige vaststaande gegeven wat we hebben.
DUS als jij zeker bent van de datum van je eisprong dan ben je zwanger!!

Waarom wacht je met testen???? Ik zou gek worden van nieuwsschierigheid.

Ik hoop op goed nieuws!
Liefs Inge
 
Terug
Bovenaan