update

Hoi dames,
Allereerst weer gefeliciteerd aan stel meiden. En ik geloof dat het goed gaat met het 8 juni cluppie?? Nog maar twee afgehaakt? Jammer genoeg hoor ik daar ook bij, maar ok. Ik heb vandaag een lekker dik boek over zwanger worden besteld, heb de afgelopen dagen lekker een paar wijntjes gedronken en broodjes filet gegeten. Ik had het idee dat m'n schoonouders (die niets weten) bij zichzelf dachten van heee ze drinkt weer wijn. Maar misschien verbeeld ik me dat wel. M'n zwangere zusje zei al dat ik maar bij haar spulletjes moest komen lenen als ik zwanger wilde worden. hahha, ze moest eens weten... Ik kan niet wachten tot m'n ongi weer voorbij is en ik weer mag proberen. Nou, voor de meiden van de 8 jui club: STERKTE!!!
Oja, San, ik ben 30.
Liefs!!
 
Hey jenke,
Ja er zitten ook wel een paar voordelen aan nog een maandje later zwanger worden! Ik ben vandaag lekker naar het strand geweest en heb bloed laten prikken. Morgen weer een uitslag, maar het hormoon zal wel weg zijn. Moeilijk he om te verbergen dat je er mee bezig bent. Bij mij is dat wel een beetje mislukt omdat ik wel erg vaak weg moest op het werk.
Ik ben 28 trouwens. We hebben een mooie leeftijd voor kids, haha!!
liefs sabine en neem nog een wijntje!
 
Hoi jenke,
Ik zag dat ik sabine typte, zo heet ik. Maar ik gebruik San omdat ik niet wil dat mensen me herkennen. Maar ik blijf gewoon san!
liefs san (haha sabine)
 
Terug
Bovenaan