update

Hoi meiden,
Even een update van mijn kant. Ik zit nu in dag acht na m'n eisprong en voelde tot nog toe eigenlijk niet veel. Tot nu toe!! Had gisteravond opeens een beetje zere borsten. Maar ja, kan gebeuren. Maar ik ben nu (op m'n werk) opeens misselijk!!! Echt, zit hier m'n best te doen om niet over m'n nek te gaan. Pfffff, zou het dan toch? Ik ga nu maar even boven de wc hangen. Moet rennen....
 
Hallo Jenke,

Ik hoop het voor je dat het zo is. Ik moet maandag ongi worden en ik moet zeggen ik word steeds zenuwachtiger. Volgende week rond deze tijd weet ik vast meer, hoop ik! En jij ook....Mijn kwaaltjes gevoelige borsten/tepels, moe maar wel gevoel dat ik ongi moet worden. Dat gevoel van ongi worden, had ik toen ik aan de pil was altijd op de dag dat ik het werd...en nu dus al een paar dagen. Superspannend.... Zit op mijn werk ben alleen dus veel op deze site. Nou succes ermee....en werkse.

Groeten,
Biaat
 
He Jenke,
goh,dat zijn goede berichten,alhoewel het wel vervelend is natuurlijk.ik wordt ook steeds misselijk en overgeven,maar dat schuif ik af op mijn hormonen en de griep en niet op de verschijnselen waar het door zou moeten komen.
hopelijk is het dan zover! ik zal voor je duimen!
gr. petra
 
hoi
en...luchtte het op??
Ik heb vanaf vanacht half drie ook steeds naar de pot moeten rennen, maar om een minder nobele reden.vreselijke race-partij.
een paar kilo lichter moet je maar denken.
het gaat nu weer prima, gelukkig.
Ik hoop dat het spugen om de juiste reden is..
liefs, jeanette
 
Lieve Jenke,

Ik vind het wel heel toevallig hoor dus hoop voor je dat je misselijk bent omdat je zwanger bent. Wanneer heb je je NOD ??? En wanneer ga je testen ??? Ik ben absoluut niet nieuwsgierig hoor!!! Hou je ons op de hoogte ??? Bedankt !!

Veel liefs en een dikke knuffel van Biaggi
 
Terug
Bovenaan