Update!

<p>Mijn ovulatie  testen blijven vreemd genoeg bijna elke dag identiek aan elkaar?</p><p>vinden jullie dit ook en wie heeft hier een verklaring voor? En is elke dag klussen dan verstandig ?</p><p>HELP </p><p> </p>
 
Ik heb het idee wel lichtelijk verandering te zien in het linker streepje..
Je kan het natuurlijk elke dag doen maar als je het doet om het "moeten" dan is dat niet echt bevordelijk.. (door spanning etc. Reageren je hormonen ook... wij wilde zo graag, na 1,5 jaar medisch kreeg ik bloeding en besloten te stoppen, pauze te nemen, genieten van onze vakantie en toen werd ik onverwacht op natuurlijke wijze zwanger)
In principe is je eitje 24 uur "houdbaar" "vruchtbaar" en zaad iets van 5 dagen ofzo..
Hopen dat je snel een positieve uitslag mag hebben;)
 
Lastig te zien of ze nou veranderen. Voor de kwaliteit van de sperma kun je beter om de dag seks hebben. Je zou ook de digitale van clearbleu kunnen gebruiken,  dan krijg je een smiley als je eisprong eraan komt. Vond ik makkelijker dan die sticks die je nu gebruikt. Die werden bij mij ook nooit zo donker als ze zouden moeten worden. 
Succes,  hopelijk is het snel raak! 
 
Ik had gister ook op je andere topic gereageerd met het advies nog even door te testen. Heb een foto gemaakt van mijn ovulatietesten. Hopelijk lukt het om deze toe te voegen. Ze zijn erg vergelijkbaar met die van jou, maar bij mijn piek is het teststreepje veel donkerder dan het controlestreepje. 
 
 
Terug
Bovenaan