update

A

Anoniem

Guest
Nog steeds niks.......dag 40.
Heb ook niet meer het gevoel dat het gauw gaat komen.

Zondag weer testen.
Blijven duimen, maar pas op voor RSI! :)

groetjes,
Jade

Het blijft wel spannend hoor.
Heb je verder geen 'symtonen'?
Ik blijf duimen.
Ga waarschijnlijk zelf morgen ochtend weer testen. Al twijfel ik daar nu weer aan want ik heb op de een of andere manier niet meer het idee dat ik zwanger ben. Raar is dat hoor.
Het ene moment weet je zeker dat het raak is en het anders ben je er van overtuigd dat het niet zo is.

Heerlijke wezens zijn wij toch.

Meid ik blijf duimen voor je.

X Bieb.

Hoi,
Balen is dat zeg! Dan maar liever ongi, dan heb je tenminste zekerheid.
Mijn NOD is zondag en ik ben bang dat het ook niet komt. Heb ook niet het gevoel zwanger te zijn want voel he-le-maal niks. Dus ook geen tekenen van ongi... Het zou dus kunnen dat het bij mij ook langer duurt voordat ik zekerheid heb. Ga natuurlijk zondag wel testen als de rode duivels wegblijven maar ik verwcht er niks van....
Sterkte met afwachten, wachten is een van de moeilijkste dingen die er bestaan!
Liefs,
Zon

Hoi Bieb en Zon,

Symptomen? Dezelfde als van de week. Moe, puistjes, bij vlagen misselijk e.d. Bij sex voel ik ook nog steeds druk.

Ik weet niet wat ik moet denken, durf te denken.........Soms denk ik, ik ben gewoon zwanger, maar soms denk ik ook weer dat ik niet zwanger ben, want ik heb bijvoorbeeld geen gevoelige borsten, (wel gevoelige tepels) die bultjes zijn niet vermeerderd. Ik probeer mezelf heel erg tegen te spreken.

Ik ga zondag wel testen, maar heb heel sterk het gevoel dat die ook weer negatief zal zijn. Zit te twijfelen of ik dan wellicht toch even langs de HA zal gaan. Maar ja,die zegt waarschijnlijk dat ik maar moet afwachten, dus is dat nuttig?

Je merkt het, ik word een beetje tureluurs van mezelf. :)

Maar Bieb, hoe lang ben jij nu overtijd dan? Mijn 1e echte cyclus duurde 32 dagen.

Meiden, zal aan jullie denken en heel hard duimen als jullie gaan testen. Ik begrijp hoe jullie je voelen.
Laten jullie wel weten wat de test zei?

Groetjes,
Jade

Hi Jade,
ik zit vandaag op dag 32 van mijn cyclus. Het hoef bij mij dus helemaal niets te betekenen dat ben ik me ook wel bewust. Maar omdat ik er nog maar zo kort mee bezig ben let ik echt op alles. Ik weet dat het niet verstandig is maar kan het nu even niet tegen gaan.

Dus ik denk dat als mijn ongi doorkomt dat ik dan een stuk geruster de volgende ronde in ga.

Maar ja... als ik dan weer naar jou kijk hoeft dat dus helemaal niets te zeggen.

Ik hou je zeker op de hoogte en ben eigenlijk nog nerveuser voor jou.

Zelf heb ik sterk het gevoel dat ik toch negatief ga testen. Dus als ik dat gevoel morgen ochtend nog heb doe ik het misschien wel niet.

HAHA wie neem ik nou in de maling. Natuurlijk test ik morgen!

Je hoort van me.

Liefs Bieb

Terug
Bovenaan