update

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Velen kennen mij waarschijnlijk niet eens, want er zijn er zoveel bij!

Een tijdje heb ik niet zoveel op dit forum gedaan, maar nu kom ik weer eens wat vaker buurten.

Tijd dus voor een update van mijn kant!

Vorige week dinsdag wist ik bijna zeker dat ik de dag erna m'n eisprong zou hebben. De tekenen waren daar! Wij dus meteen aan de klus! ;-)

Mijn NOD houd ik nu dus maar op 13 oktober. Een cyclus van 36. Wat gemiddeld wel klopt met de 32 en 43 van de vorige keren.

Dit zou betekenen dat morgen de innesteling zou zijn als het raak is en ik moet eerlijk bekennen dat ik deze maand elk veranderingetje in m'n lichaam merk!

Tot dusver valt er nog niet zoveel te melden, behalve dat ik nog steeds gestoord wordt van de bultjes op m'n gezicht. Zelfs m'n schoonmoeder was ze opgevallen. (oeps, heb maar het excuus van een nieuwe creme gebruikt)

Ik vind deze maand erg spannend en hoop dat jullie voor me willen duimen!

Iedereen die zwanger is, GEFELICITEERD!!! Wat geweldig, geniet ervan!

Groetjes,
Jade

Hi Jade,

Spannend!!!

Ik had ook allemaal pukkeltjes. Dacht dat het door de ongi zou komen maar niet dus...

Ik hoop echt voor je dat het raak is joh! Ik heb je mail adres trouwens genoteerd. (kom alleen niet zo veel meer op mijn hotmail adres sinds ik het niet meer mag checken op mijn werk)

De mijne is Bvlimborgh@hotmail.com
Als ik in het weekend er weer eens achter de pc thuis kruip zal ik je zeker ff mailen.

Dat is wat makkelijker dan hier een oproepje voor je plaatsen.

Ondertussen blijf ik duimen voor je dat de ongi weg blijft en dat je een super positieve test tegemoet kan zien volgende week!

Sterkte nog ff met afwachten.
Ik hoop snel goed nieuws van je te horen!

Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan