Update

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal

Ik ben vorige week best wel actief geweest of het forum, ik was dus uiteindelijk 5 dagen overtijd.
Heb na een test te hebben gedaan nog een vraag gesteld hier, want pas na een kwartier verscheen er een lichte streep.
Helaas kwamen na die 5 dagen overtijd de rode duivels toch nog.
Snap niks meer van mijn cyclus, zo ben je altijd regelmatig, zo duurt het ineens veel langer dan je gewend bent!
Ik vind het niet erg niet zwanger te zijn, ik heb een dochter en die is bijna 11 maanden.
Doordat ik dus overtijd was ben ik  er even heel erg mee bezig geweest, het leek me ook geweldig om weer zwanger te zijn  maar heb nu zoiets van laat maar eventjes, ik wil eerst verder van haar genieten en een broertje of zusje komt ooit wel.

Ik wil jullie allemaal veel succes wensen! kom nog wel eens kijken hoor en als het moet reageren!

liefs Sarah

kan me voorstellen dat je in die 5 dagen dat je overtijd was toch de zwanger?kriebels kreeg. Vervelend dat je dan alsnog ongi wordt. Ik begrijp dat jullie voorlopig niet meer bezig zijn om zwanger te raken? Genietse van je kindjevan 11 maanden.

liefs

Hoi hoi

Bedankt voor je reactie!
De reden dat ik er heel veel mee bezig was, was omdat ik nog nooit eerder zolang overtijd ben geweest, alleen natuurlijk voor ik erachter kwam dat ik zwanger was van Alessia, en zelfs toen was ik al bijna 11 weken.
We waren niet bezig voor een 2e, ik wil wel graag maar mijn vriend is er "nog"   niet aan toe.
Dus nu ik ook niet zwanger blijk te zijn, heb ik ook voor mezelf besloten dat ik er verder maar ff niet aan moet denken, ik heb een gezonde dochter, dus daar eerst van genieten.

Ik hoop wel dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn!

Liefs Sarah

succes verder meid ik hoop dat we je hier wel snel nog eens mogen begroeten
liefs tamaar

Terug
Bovenaan