update

Hoi damezzz!

Zoals ik op 12 maart al had geschreven, had ik 15 maart een geplande keizersnee, en dat betekent dus dat ik inmiddels al 11 dagen mamma ben!!

Onze zoon is een echte reus en hij heet Elijah Nathan, was 4540 gram en 55 cm!!

Dat hadden noch wij, noch de dokters van te voren ingeschat! De dokter zei achteraf tegen me dat het maar goed was dat ik een keizersnee wilde, want ik had m er waarschijnlijk nooit op eigen houtje uit gekregen!

De keizersnee zelf was niet echt plezierig, maar ja, dat wist ik van te voren natuurlijk! Nu, elf dagen later, gaat alles eigenlijk erg goed!
Ik loop weer rond, slaap weer lekker op mijn zij en buik, en heb bijna geen pijn meer.

Helaas mag ik nog 5 weken niet in bad en mijn buikspieren zijn echt tragisch haha, dus ik ben zeker nog lang niet de oude, maar het is me echt wel meegevallen!

Hormonen gieren nog wel door mijn lijf, maar onze kleine kikker huilt bijna nooit en we hoeven er maar een paar keer per nacht uit.

Mijn vriend en ik proberen alles te verdelen, omdat ik fysiek nog niet zo veel kan, maar het gaat eigenlijk wel oke.

Anyway, ik bazel maar door! Ik mag nu dus door naar het baby-forum!

Alle dames veel sterkte gewenst, mijn advies: maak je niet te druk over van alles!

veel plezier nog met jullie zwangerschappen! En voor alle dames die ook een keizersnee voor de boek hebben: de eerste dag is het ergste en (dat wou ik ook niet geloven, maar het is dus echt zo) dan wordt het echt beter en ben je het zo weer vergeten!!!

oke, nu ga ik echt kappen!
xxx
Charlotte
 
allereerst gefeliciteerd met jehummeltje mijn zoontje was 4930gr en 55 cm en ik heb hem er wel uit gekregen maar een totaalruptuur opgelopen en ook mij zoontje was en is net als de jouwe heel zoet en sliep al snel door ik denk persoonlijk dat je alleen maar baad hebt bij een grote baby geniet van hem gr debby
 
Terug
Bovenaan