update

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Gisteren zijn we weer naar de gyn. geweest voor een echo. Beide kids leven nog..... Dat is geen goed teken. Hoe langer dit duurt hoe groter het risico voor het andere kindje wat nu nog 40% kans heeft om er door te komen.
De arts heeft na ons bezoek met het LUMC in Leiden gebeld en daar moeten we aankomende dinsdag meteen heen. Ze kunnen in deze fase nog niks doen maar ze gaan het uitgebreid onderzoeken en met ons bespreken. Ondanks dat naar Leiden gestuurd worden weinig goed betekent zijn we toch blij dat we gaan praten daar want we denken dat zij ons net weer iets meer kunnen vertellen.
Verder moet ik dus weer rust houden en hang ik dus wat rond in het huis. Niet erg leuk want ik heb veel teveel tijd om na te denken.

Enne voor degenen die het willen volgen: http://wensweb.web-log.nl/
x ing

Lieve Inge,

ik volg jouw verhaal al vanaf het begin (velen met mij denk ik). Wat moeten jullie wat vreselijks doormaken, zeg! Zwanger worden is een spannende tijd, dat weten we allemaal. Maar als je dan zwanger bent hoort het een periode van genieten te zijn. Dat is het voor jullie abslouut niet. En dan die onzekerheid. Eigenlijk zou je elke dag een echo moeten krijgen voor je eigen geruststelling. Nou ja, geruststelling? Aan één kant wil je dat je kindjes blijven leven. Een kindje wat overlijdt màg en hoort gewoon niet en aan de andere kant wil je dat het zieke kindje juist sterft omdat dan de overlevingskans van de andere groter is. Wat een spanning zeg! Ik leef erg met jullie mee en elke dag kijk ik even of er nog nieuws is bij jullie. Ik lees ook mee op je weblog.

Ik wens jullie beiden heel erg veel sterkte en hopelijk hoeven jullie geen moeilijke keuzes te maken. Ik wil jou persoonlijk ook heel veel sterkte wensen, jij moet het tenslotte lichamelijk ondergaan.

We hopen dat het geluk weer snel aan jullie kant staat!

Liefs,

Ingrid

Lieve Ing,

Ik ben er achter gekomen dat je hier schrijft en je verhaal laat me niet los.
Elke keer ben ik blij om iets van je te horen.
Aan de ene kant is er vreugde dat de kindjes nog in leven zijn maar aan de andere kant is het moeilijk omdat de overlevingskans van het andere kindje afneemt. Ik vind het vreselijk voor je en ik vind het knap dat je nog steeds zo sterkt bent. Je hebt geen keus dat weet ik je gaat ervoor. Ik hoop met heel mijn hart dat je in iedergeval 1 kindje mag behouden.

Meid ik wens je veel sterkte voor nu en in de toekomst.

Veel liefs Sigrid

Lieve inge,
Ik ken je verhaal niet zo goed, durf het ook eigenlijk niet te lezen, want  moet nu alweer janken.
Ik heb net een klein stukje gelezen, pfff.
Meid ik heb geen idee wat je door moet maken, Leef wel met je mee.
Ik wil jou heeeeel erg veel sterkte wensen.
Weet niet zo goed wat ik hier neer moet zetten, maar wil even laten weten dat ik wel aan je denk.
Heel veel liefs
X

Hoi Inge,
Ik had zo gehoopt voor je dat je met beter nieuws thuis zou komen. Zeker na je klachten van afgelopen weekend, ik dacht misschien is het zieke kindje wel gestorven.
Eigenlijk heel erg, maar het is nu gewoon balen dat het kindje nog leeft!
Weer afwachten...hopelijk word je in Leiden goed geholpen.
Liefs,
Patricia

Lieve Inge,
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet schrijven. Ik had voor jullie 'gehoopt' dat het ene
kindje niet meer leefde zodat de ander meer kans had. Maar dat klinkt ook weer zo
cru. Tuurlijk zou ik ook willen dat je 2 gezonde kindjes in je buik hebt!! Echt wel.
Maar dat is nu eenmaal niet zo. Gelukkig kunnen jullie dinsdag al terecht en ik hoop
dat jullie dan wat wijzer worden en dat ze jullie misschien kunnen helpen?
Ik leef met jullie mee net zoals iedereen hier.
Heel veel sterkte en ik blijf je volgen.
Liefs Melanie

Ik denk dat alles al gezegd is maar toch kan men niet vaak genoeg aan je kwijt dat we meeleven. En dat doen we met heel ons hart!

Een hele dikke kus, ik hoop dat snel een beslissing door boven wordt gemaakt.

kus
talke

Terug
Bovenaan