update

Goedemorgen meiden,

allereerst allemaal bedankt voor jullie medeleven op mijn vorige berichtje! Echt super om de reacties te lezen.

Nou gisterenmorgen dus een tweede vaag positieve zwangerschapstest. ik zal het helemaal voor me: mijn man was gisteren jarig en als het een duidelijk plusje zou zijn, zou ik het staafje snel als cadeautje aan hem geven. Maar ik vond het resultaat niet overtuigend.
Gisterenmorgen schreef ik dus dat ik de test als negatief zou zien en dat ik voelde dat ik ongi zou worden. Toen in daarna naar de wc ging had ik weer bruinige afscheiding. Ik dacht dus: nu gaat het beginnen. Die ochtend echt zware krampen die ik normaal heb als het los komt. Maar gek genoeg hield de bruine afscheiding op. Wel heel veel last van mijn buik gehad. Ik wist niet of het nu mijn darmen waren of mijn baarmoeder. Echt krampen en dat ging over in zeurende pijn. Daarna weer borrelen van de darmen.
Vannacht niet zo best geslapen omdat het toch door mijn hoofd spookt. Maar toen ik in slaap viel en weer wakker werd was mijn buikpijn weg. Daarna weer wat last van mijn darmen.

Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld en heb ik een licht zeurende pijn in mijn buik. Er is dus "iets" aan de hand. Ik had de moed niet om vanmorgen alweer een test te doen.
Ik ga gewoon afwachten nu. Hoe moeilijk het ook is. Mocht ik toch ongi worden een dezer dagen dan denk ik dat wel zwanger "ben geweest". Ik heb gelezen dat dat vaker voorkomt. Dat zou natuurlijk balen zijn omdat het dan voortijdig fout is gegaan. Aan de andere kant is dat voor mijn een positief teken omdat er dan in ieder geval een bevruchting zou hebben plaatsgevonden.

Het is allemaal wel heel lastig: was er nu maar gewoon zekerheid! Of een hele positieve test (daar zou ik natuurlijk heel erg blij mee zijn, maar durf daar na 15 maanden proberen nauwelijks op te hopen) of gewoon ongi worden. Dan kan ik weer verder.

Nou het wordt een lang verhaal zo. Nogmaals super dat er zo meegeleeft wordt. Dat doe ik natuurlijk ook met jullie allemaal!!

Ik wens iedereen vandaag weer succes en sterkte met alle beslommeringen van het zwanger worden.

Liefs,
Anne

Hai Anne,

Goh meid jij zit in een spannende tijd, zeg! Knap van je dat je de test kunt laten liggen en het wilt afwachten...die onzekerheid is inderdaad 'killing'. Ik ga heel hard voor je duimen dat de ongi echt uit zal blijven en dat het zal lukken!!

Toi toi toi,
lfs, Suus

Hoi Anne,

Jeetje, wat een zenuwslopende situatie voor jullie joh!! Het enige wat ik kan zeggen, is ik ga ontzettend voor jullie duimen dat het nu echt raak is voor jullie!!!

Liefs moi xxx

Een dag kan lang duren of niet dan?
Hoop dat je zwanger bent en dat het doorzet. Een erg onzekere en spannende tijd voor je. Sterkte met die superslopende tijd voor je.
Groetjes,
Arina

een licht streepje is wel een streepje,maar wel begrijpelijk dat je daar onzeker over bent!! maar bij mij waren bij alle drie mijn zw.schappen het streepje ook heel minimaal,zodat ik twijfelde! ga eens naar je ha voor een test,die kan je misschien gerust stellen.als het mis was zou je toch een bloeding moeten hebben die zeker een week duurt!!

sterkte en succes!!

Terug
Bovenaan