update

Pffffff, ik ben weer veel te vroeg bezig met mn nod (woe of do) maar dat komt omdat t bij mij altijd met een paar dagen bruinverlies begint. vorige ronde wel drie dagen! wist ik op zondag al dat t kwam en woe pas goed doorgezet! gisteren wat bruin verlies gehad, maar dat was na klussen en zette niet echt door. vandaag niks noemenswaardigs en vorige week veel slijm en roze-bruin....wie kan er nog wijs uit? ik word natuurlijk helemaal gek hier. verwacht elke keer op de wc de tekenen en kan nog lang niet testen. ondertussen voel ik me ook wel een beetje misselijk maar hoef niet over te geven. oh jongens, gister had ik t opgegeven, maar vandaag hoop ik eigenlijk weer. wanneer word ik nou ns wijs? ik heb ook al weer een paar nachten slecht geslapen en dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden. maar wie weet ook wel als t raak is, je weet t niet? nou, als ik iets bruins zie zal ik wel mailen, (maar niet op mn werk) ik voel me altijd zo'n muts als t weer niet is terwijl ik t wel hoopte/ tekenen voelde...maar goed, het verdriet overheerst!
hoe hebben jullie andere nodders het? is er nog iemand die ook van die stomme vooraf-dagen met ' voorpretverlies' hebben?
veel liefs, lis

Hoi Lis,

Wat ben ik blij dat je reageerd!!!
Heb zo'n lonely gevoel vandaag... Ik weeet wel dat ik me niet druk moet maken maar kan het niet onderdrukken. Ben net een bom die elk moment in janken uit kan barsten... Probeer me maar goed te houden als mijn mannie thuis komt, want die moet vanavond weer werken en dan gaat hij ook niet met een lekker gevoel van huis (hij is er erg bij betrokken en vindt het vervelend voor mij dat hij zo'n beetje aan de zijlijn staat)

Ik weet wat je bedoeld met te vroeg bezig zijn met je NOD maar dat kun je ook niet onderdrukken he!! Elk krampje of pijntje dat je voelt hoop je dat het een eventuele innestelling is... ken dat gevoel niet dus elke maand is zoooooo spannend.
Ik wil je niet uit het veld slaan hoor maar heb weleens gehoord dat een innestellingsbloeding rood is.. Hoop wel voor je dat het een innestelling is!
Liefs Lill.

ja heb ik ook gehoord...maar je hoeft t ook niet te hebben, alleen wat was t dan? ik heb wel vaker last van tussentijds bloedverlies dus daar kan t ook van zijn, zal wel...
ja ik moet ook een beetje rekening met mn vriend houden. die moet me maar steeds weer oppeppen en is zelf natuurlijk ook verdrietig. maar bij ons is t zoveel directer he? die schok die je voelt als je t eerste bloed ziet is toch heel heftig. en voor jou is t ook niet makkelijk om aan iets anders te denken als ze om de paar dagen je ei controleren! ik heb ook zoiets van ja ik moet eigenlijk binnen een half jaar zwanger worden want anders moet ik weer voor controle naar t ziekenhuis (endometriose) hoe kan iemand dan verwachten dat ik rustig blijf??????
pffff, he sterkte straks, ik weet hoe t is als je eignelijk niet wilt huilen. maar misschien moet je t toch even naar buiten laten komen en proberen daarna een positief gesprekje te hebben dan gaat hij toch niet zo vervelend weg...huilen lucht toch een beetje op! veel liefs, lis

ohhhhhhhhhhh, je zal t ook altijd zien he: nu alweer wat bruinigs (heel licht maar wel aanwezig) op het wc papier. ik ga er van uit dat t mis is, en misscien maar een beetje onderduiken....liefs, lis

Heb je ook menstruatiekrampen dan? Dat heb ik altijd als ik bruin vind. Mannetje is thuis... heb wel even gejankt.. Moet er toch uit he.. Maarja hij komt ook thuis zo van :"en schatje gaat het een beetje?" ja dan vraaaaag ik je...Lucht wel op, sta niet alleen op spanning.. hij ook.
Lill

fijn dat je weer even opgelucht bent! en t gevoel hebt dat je niet alleen bent is ook heeeeeel fijn.
ik heb niet echt krampen nee, vaag allemaal he? ik heb t lot getard: een wijntje staat ingeschonken en ook nog een sigaretje gerookt! slecht he? ik ga lekker even buiten zitten, kom straks misscien nog wel even kijken, maar manlief is erg streng tegenwoordig, hij vindt dat ik hier erg veel ben (is ook zo) en dat t niet goed is. ik moet t natuurlijk zelf weten maar dan krijg ik zo'n strenge blik.... maar ik ben gewoon heel benieuwd hoe anderen dat hebben en t is hier ook zo gezellig.... hou je taai he lill!
liefs, lis

Terug
Bovenaan