Vandaag voor het eerst naar het fertiliteitskliniek geweest. We moesten een vragenlijst invullen en verder hebben we besproken welk traject we gaan volgen. Aangezien mijn man over 2 weken geholpen wordt aan zijn spatader en dan dus 3 maanden moeten wachten op het effect kunnen we nu weinig doen. Wel konden we vast op de wachtlijst geplaatst worden van IVF. De wachttijd is 9 maanden. Ik neem aan dat dit redelijk gemiddeld is. Dat betekend dat als de ingreep bij mijn man niets oplevert wij volgend jaar september kunnen beginnen met IVF. Op zich valt dat mee. En als zijn zaadkwaliteit flink verbetert kunnen we misschien iui doen ipv ivf maar dat hangt helemaal af vd zaadtest over 3,5 maand.
Wel moet ik volgende week bloed prikken om te kijken of er genoeg hormonen zit in mijn bloed(1 week na mijn eisprong) oid.
Eigenlijk moeten we gewoon afwachten maar we gingen met een goed gevoel naar huis omdat we al op de wachtlijst konden van IVF!
gr
Marielle
Wel moet ik volgende week bloed prikken om te kijken of er genoeg hormonen zit in mijn bloed(1 week na mijn eisprong) oid.
Eigenlijk moeten we gewoon afwachten maar we gingen met een goed gevoel naar huis omdat we al op de wachtlijst konden van IVF!
gr
Marielle