Update

Hoi,

Even een update van mijn zijde. Nadat ik vijf rondes met Clomid heb geklust werkte het spul niet meer. Ik kwam bij de gyn (zie zowat iedere keer een ander), die zei dat het goed zou kunnen dat de werking na de eerste cyclus was afgenomen (ik gebruikte maar een halve per keer) en dat het dus niet meer gewerkt had. Opnieuw aan de slag met vijf dagen Provera 5 mg., zonder resultaat. Toen toch maar Clomid gaan slikken maar ook dit gaf geen reactie. Vervolgens zei dezelfde gyn dat ze even ging overleggen, maar verwachtte dat ik iets anders moest proberen dan Clomid.
Na dit overleg belde de andere gyn me op, dat ik toch nog met Clomid verder moest, en eerst weer Provera. Vervolgens was de poli dicht waardoor ik zonder Clomid/Provera zat...
Maandag gebeld, ze waren vergeten te faxen...
Ben dus gisteren weer met Provera gestart, tien dagen 10 mg. deze keer, en daarna met hele Clomid verder.
Ben benieuwd wat het gaat doen, maar ik moet zeggend dat ik weinig vertrouwen heb.
We wachten maar weer af...

Liefs Astrid

hoi

Jeetje wat vervelend dat je iedere keer een andere gynocoloog hebt. Kun je niet vragen of je niet gewoon 1 iemand kan krijgen. Als je regelmatig terug   moet komen dan lijkt het met toch wel prettig als dat iedere keer dezelfde persoon is.

Groetjes Niekie

Hoi Niekie,

Het ziekenhuis waar ik 'loop' heeft een aparte fertiliteits-afdeling die per dag bemand wordt door ongeveer twee gynaecologen. Als je nagaat dat er in het ziekenhuis veel meer werken (volgens mij een stuk of acht) dan is het logisch dat er iedere keer een ander zit. Er is er wel één die ik als  'mijn' gyn beschouw, en ik vraag ook altijd naar haar, maar ja als zij die dag geen dienst heeft dan moet ik het met een ander doen.
Je snapt dat ik op mijn echo-dagen helemaal geen keuze heb, omdat je dan op een bepaalde dag van je cyclus moet komen.
Al met al vind ik het ook niet echt een handige constructie.

Groetjes Astrid

Hey Aslan,

Wat een gigantisch gedoe zeg! Kan me goed voortsellen dat je er even genoeg van hebt!
maar slik jij provera voor het creeeren van een ei-sprong? Dat heb ik nog niet gehoord, kan zijn dat ik het weer eens mis heb hoor (hihihi).
Ik reageerd totaal niet op clomid en kreeg tamoxifen. Dat is eigenlijk niet bedoelt voor het opwekken van een sprong e.d maar het werkt wel (zo lang het duurt).
Hoop voor je dat er snel een goede reactie is met megagrote eieren en veel sprongen zodat je maar snel zwanger mag worden!!!

Soms is het allemaal zwaar en moeilijk maar je slaat je er wel door!! Tjakkaaaaaa
een dikke knuf Sjanneke

Hoi Sjan,

Je spelfout is je vergeven hoor, ik heb er zelf ook wel eens last van.
Ik gebruik de Provera om ongesteld te worden, zodat ik op de derde dag van mijn ongesteldheid met Clomid kan beginnen. Normaal hoop ik dat het uitblijft, maar nu duimen dat het komt! Moet het nog vier dagen slikken, dan een dag of drie afwachten en als het goed is komen de duivels dan op visite. Kan ik in ieder geval were verder met de Clomid.
Jij ook sterkte met het spuiten, deze week. Gelukkig heb ik helemaal geen last van rondvliegende hormonen. Ik voel geen verschil als ik de Clomid slik.

Groetjes Astrid

He As,

Wat ben ik jaloers op je, dat je nix voelt. Ik had met clomid gigantische opvliegers en stuiterde alle kanten op. Ach ik stuiter zobiezo goed op hormonen (hihi).
Hoe is het verder met je? hoop dat je het een beetje vol kunt houden. Wat een mens er allemaal niet voor over moet hebben he?
Maar je kan het!!

dikke knuf
Sjan

Terug
Bovenaan