Update

Hoi meiden,

Even een update van mijn Clomid avontuur. Ik ben dus afgelopen woensdag begonnen met de Clomid. De eerste twee dagen heb ik echt heel erge maagpijn gehad en ik was er ook af en toe misselijk van maarja.. het is voor een goed doel! Aanstaande maandag moet Robin zijn sperma inleveren bij de kliniek... dat vindt hij HELEMAAL niets omdat hij bang is dat het potje sperma op de grond valt daar in de kliniek ofzoiets.. ;-)

Woensdag krijg ik een 1e echo om te kijken of er eitjes aan het rijpen zijn.... Ik weet het niet hoor. Meestal gebeurt er pas iets als er 100mg Clomid wordt voorgeschreven maar ik ben begonnen met 50 mg. Ik zie het wel woensdag. Het kan zijn dat ik rond de eisprong 2 of 3 dagen na elkaar een echo moet maken.. hoe regel ik dat op het werk?! (de echo gaat natuurlijk voor ;-)

Nou meiden, ik hoop dat het met jullie allemaal goed is! Monique en Nien, ik heb nog een berichtje voor jullie staan onder mijn eerdere berichtje. Reageren jullie hier weer?

Dikke kus F.

ps: Nina, hoe is het met jou?

28-11-2004 10:39:03

Hoi meiden,

Ik kan jullie dit vertellen, de angst dat het fout gaat blijft! Probeer het per dag te doen, ik werd pas iets rustiger toen het aantal weken bij de miskraam voorbij was, maar daarna blijft de angst nog. Neem dan de 12 weken als mijlpaal en probeer elke dag te genieten! Zelfs nu schiet ik nog wel eens in de stress als ik denk het kindje een poos niet gevoeld te hebben.

En monique geen kwaaltjes hebben is niet vreemd hoor, ik snap dat je het liefst alle kwalen wilt hebben als bevestiging voor jezelf, maar zo werkt het nu eenmaal niet! En een gerust stelling.....er komen echt nog wel kwaaltjes hoor!

Vandaag de derde dag in mijn ziekte vrzuim. Morgen moet ik bellen hoe het gaat, daar zie ik vreselijk tegen op. Voel me momenteel echt wel redelijk goed, pijn is 's ochtends minder en word pas in de loop van de dag erger!
Ben natuurlijk vreselijk bang dat ik gelijk weer voledig aan de slag moet, tewijl dit niet het geval zal zijn. Maar ben benieuwd wat ze dan wel willen. Want ik had keurig een plan van aanpak ivm wet poortwachter, maar mocht me hier toch echt niet aan houden. Nou ja, ik hoor het morgen wel.

Fred spreek je eitjes toe! En ik weet zeker dat het helemaal goed komt!!!

Ga nu even lekker onder de douche!

Tot snel

Liefs Nienepien

Hoi lieve Nien,

Ik had ookal op je berichtje gereageerd onder het andere berichtje. Hier stond je berichtje net nl. nog niet. Frustrerend he dit forum?! Mijn reactie staat dus onder het andere berichtje.

Dikke kus F.

Hoi F, hier ook even een antwoord op je mailtje van vanmiddag.

Inmiddels heb ik alweer ruim een dag bruine prut, dus mijn ongi zit er weer aan te komen helaas....
Vol goede moed naar de volgende ronde maar weer!

Liefs, el.

Hoi hoi,

Voel jij je ook zo aangeslagen door Monique? Vind het zo onwijs zielig voor haar en haar partner! Ben er helemaal vav van de kaart!

Vandaag gingen ze bij jou kijken of er een eitje aan het rijpen is he! Ben benieuwd, word denk ik best wel spannend voor jullie! Zal hard voor je duimen!

Liefs Nienke

Ps: Monique, als je dit leest, ik denk veel aan je en nogmaals denk aan jezelf en neem de tijd!!!!

Terug
Bovenaan