update

Hallo lieve dames,

Hier weer een korte up-date van sammy en haar buikbaby. Ben nu 7 weken en 3 dagen. Over 8 dagen mogen we voor de 1e echo en we zijn nu eigenlijk al nerveus.

Verder voel ik me oke, op de verschijnselen na dan he. Wat echt 1 van de vervelendste dingen is, is dat je zo moeilijk naar het toilet kan. Och, plassen gaat wel maar het andere.....
Verder val ik nu ook weer bijna in slaap, gaat al een paar weken zo. Moet zeggen dat het wel lekker is om wat meer te luieren. Ik slaap ook minimaal 8-9 uur terwijl ik voorheen maar 6-7 sliep. Heerlijk gewoon.

IK hoop dat het met jullie allemaal goed gaat met het klussen, ik lees elke dag mee, dus ben goed op de hoogte. Alle bijna-noders heb ik al succes gewenst, maar bij deze nog een x: HEEL VEEL SUCCES. En dat geldt natuurlijk ook voor alle klussers. OP naar het oktoberforum!!!!! Dan worden we in ieder geval buren en kunnen we bij elkaar op bezoek komen.

Nou dames, sterkte en succes.

xxxxxxxx van Sammy

Spannend hoor dat wachten op die eerste echo! Ik heb er al 4 x voor in spanning gezeten. Kijk nu al tegen de volgende keer op.
Maar ja die volgende keer wanneer is dat. Ik kan me niet voorstellen dat ik me zo in de maling laat nemen door mijn lichaam. Als ik de zwangerschapstesten online moet geloven is de kans dat ik zwanger ben practisch nihil, daar kun je volgens mij ook niets mee. Ik heb een vraag heb jij ervaring met testen voor de nod. Ben vandaag vrij en heb testen gekocht en kan niet wachten tot vrijdag??
Graag advies. Alvast bedankt en ik ga keihard duimen voor je komende echo dat je maar een klopend hartje mag zien.
Toy toy...liefs Biate

HOi lieve BIate,

Advies van mij: wacht even, het bespaart je een vermogen aan testen. Ik moest zondag 9-1 ongi worden, heb zaterdag 8-1 test gedaan. geen streep, pas na 15 min een heeeeeeeeel lichte (bijna niet te zien). Toen di 11-1 er weer 1 gedaan (CB) eigenlijk hetzelfde, een heeeeeeeel lichte streep maar wel binnen 10 minuten. Maar nog steeds zo licht dat je ook denkt dat je het je inbeeldt. Pas zaterdag 15-1 had ik een vrij dikke plus op mijn CB. Dat was dus bijna een week na mijn NOD.

Als ik jou was zou ik vrijdag even wachten of je niet ongi wordt, en dan zaterdag met ochtendurine testen, Kijk ook na 15 min even wat er staat!!!!!

Succes. ben benieuwd.

Ik hoop ook zo dat met mijn echo alles goed is!!!!!!!!!!

xxxxxx Sammy

Hoi Sammie,

Ben blij om te lezen dat je je op zich goed voelt. Nog ff geduld en dan mag je de kleine zien zwemmen ;-). Wel balen van het naar het toilet gaan en wat lekker dat je zo veel slaapt!

Biate, ik heb er geen ervaring mee, als je er 2 hebt gekocht en je hebt het geld ervoor over kun je morgenochten een test doen maar hou wel rekening met een teleurstelling op dat moment omdat het kan zijn dat je nog niet genoeg hormoon in je lichaam hebt. Ben ook wel nieuwsgierig bij jou hoor :).

Ik zie het wel, voor allebei in ieder geval een dikke knuffel.

Liefs Po

Hallo Sammy,

Je(jullie) wijze raad is helaas net ietsje pietsje te laat! Vrijdag is mijn nod en de test was zo negatief als het maar kan, kan er niets anders van maken. Heb vanavond getest. Zou mijn lichaam mij dan zo in de maling nemen???? Maar ja misschien is het ook wel heel erg vroeg. De bewuste dag was zondag 23 jan. dat is a.s. zondag dus 2wk geleden. Moet maar afwachten of mijn ongi vrijdag uitblijft of niet. Ik had ook de test van cb en zag dus ook een licht liggend streepje ipv een plus.
Geduld siert de mens zeggen ze toch. Ga er nu toch maar flink rekening meehouden dat ik vrijdag ongi wordt is de teleurstelling wat minder. Als ik wel ongi word denk ik maar weer een extra maand dat mijn lichaam tot rust komt. Toch het positieve er maar uit halen.

Liefs van mij

Sammy,

Waren al jou testen die je hebt gedaan van CB? Bij die test van jou dinsdag was een hele lichte streep te zien, bedoel je hier niet toevallig een hele lichte plus???
Want bij mij was er toch echt wel een streep te zien op de cb al was hij een beetje licht vaag. Heb na 10 min. niet meer gekeken.

Biate,

Ik denk dat je toch wel iets te vroeg bent geweest. Ik duim dat het toch raak is maar als je vrijdag niet ongi bent zou ik nog eens testen maar dan wel met ochtendurine, dan is je urine toch wat geconcentreerder.

En anders heb je van Babybrabbel een test die je voor je nod kunt doen, maar daar heb je nu niks meer aan natuurlijk.

Ben benieuwd!!!!!

Liefs Po

Biate,

IK heb die zaterdag een van kruidvat gedaan volgens mij. Daar kwam die gekke streep na een half uur (de tweede streep).

De dinsdag was een CB en die gaf een dikke min streep en een hele licht plusstreep. Die min is ook altiojd hetzelfde van kleur hoor: die komt altijd. Die plus streep kan echt heel licht zijn.

De bewuste zaterdag: 5 dagen na mijn NOD was mijn plusstreep (CB) nog niet eens heel vet maar wel dik genoeg.

Nog meer vragen????

xxxxxxxx ik duimduimduimduim

Terug
Bovenaan