update

HOi hoi alle lieve dames,

Hier een berichtje van Sammy met een update. Ben nu tien weken zwanger. Vandaag de 2e echo gehad omdat ik zondag last had van bruinige afscheiding. Gelukkig was alles in orde. Het hartje klopte nog steeds prima, kindje was flink aan het bewegen en we zagen ook een voetje enzo.

Ontzettend opgelucht zijn we. Verder gaat alles oke, beetje last van misselijkheid natuurlijk en ontzettend zere borsten, maar dat hoort er gewoon lekker bij.

Ik zie dat hier alweer wat meer zwangeren zijn geweest. Ik heb het idee dat 2005 een aardig vruchtbaar jaar an het worden is. Hoop en duim voor jullie mee met de komende nod's.

liefs en xxxxx van Sammy

Hey Sammy,

Wat goed nieuws zeg, toevallig las ik je berichtje vanmorgen dat je bloedverlies had. En nu dit fantastische nieuws, ik ben zo blij voor jullie.
Als ik je berichtje lees dat wou ik zo wel met je ruilen (jij niet met mij logisch, moet je ook niet doen hoor) maar ik wou dat ik zo'n berichtje kon plaatsen. Mijn tijd komt ooit wel eens.

Je zult wel ontzettend zenuwachtig zijn geweest ik had wel met je te doen vandaag.

Geniet van het goed nieuws en je kleintje.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan