Update

Halloooo,

heb gisteren alweer de 4e echo gehad en het zag er gelukkig prima uit. Ben nu 10 weken en de kleine uk was 3,5 cm, compleet met 2 armpjes en beentjes. Lijkt nu echt op een baby...Ik hoop zo dat jullie dit ook snel mogen zien allemaal, het is echt heel mooi. Ik hoef nu pas over 4 weken terug voor de volgende echo. Ik mocht ook al over 2 weken, maar ik ga eens proberen of ik het zo lang volhoud zonder echo. Ze gaan wel al allerlei bloedwaardes prikken en als ik me zorgen maak, mag ik ook al tussendoor komen....Ik kon ook al naar de verloskundige, maar ik heb ervoor gekozen om toch nog even in het ziekenhuis te blijven.

Nou, ik ga maar eens aan het werk (bleh!). Heel veel liefs,

Gitta

PS Biate, ik vond wel lief wat je in je berichtje schreef, zo voel ik het ook! Ik blijf je ook volgen en aan je denken!

He lieve Gitta,

Wat een supernieuws, helemaal geweldig. GEFELICITEERD!!!! Het komt nu helemaal goed. Ik hoop dat ik jou snel mag volgen.
Is het gebruikelijk dat je na 2 miskramen heel vaak een echo krijgt? Of heeft het bij jou een bijzondere reden?
Nou ik ben echt heel blij voor je dit geeft mij ook hoop voor de toekomst. Ik heb net mijn klusperiode achter de rug en mijn nod is 2/3 april. Natuurlijk meen ik alweer van alles te voelen.
Voel jij je nu ook meer zwanger dan de vorige keren? En waar herken je dat aan, en voelde je dat ook al voor je nod. Hoezo onzeker. De laatste 2 wk voor mijn nod vind ik echt vervelend en stressen. Maar als ik dan ongi word dan gaat het wel even weer, dan kan ik het wel 2 wk van me afzetten.
Nou meid, probeer er nu volop van te genieten, wat zul jij je een gelukkig mens voelen. En nogmaals ik hoop dat ik je heel snel mag volgen.
We waren steeds bij elkaar in de buurt. Ik was steeds een beetje eerder, als ik nu een beetje later ben, ga ik akkoord.
Nou tot horens.
Liefs Biate.

Ha Gitta,
Wat fijn om te horen dat de echo er zoo goed uit zag, kun je er eindelijk van genieten!!!!
Ik hoop net als Biate dat ik je ook gauw mag volgen, maar ja dat is afwachten.
Geniet er van, die 9 maanden zijn zo voorbij!!!
Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan