update

hier een update van mijn kant, lang geleden dat ik hier ben geweest.
Hoop gebeurt de laatste tijd en gaat nog eea aankomen, zoals de rechtzitting voor de echtscheiding die 12 dec geweest is.
9 Januari wordt de scheiding dan uitgesproken.
17 decembr de sleutel van mijn nieuwe woning gekregen waar ik super blij mee ben. Heb nog goede hulp gehad van trouwe lieve mamamiep en man!
En ben er op 1 januari gaan wonen, vond dat wel een mooie datum voor een nieuwe start. Alles is nog niet helemaal klaar, ontbreekt nog aan de afwerking, maar goed dat komt wel.
Kevan gaat maandag beginnen op zijn nieuwe school, heeft voor de kerstvakantie 2 keer proef gedraaid en heeft het gelukkig naar zijn zin gehad en heeft er voor morgen ook erg veel zin in.
En tja dan is het ook alweer bijna de 18e januari en dan komt mijn ex vrij, hoe dat allemaal gaat lopen, tja dat blijft gissen. Je weet dat het moment een keer daar is alleen komt het nu erg dichtbij.

Zo dat was het dan weer even in het kort;)

gr. kim

Wat heerlijk.. je eigen plekkie!!
Een nieuwe start..

Wbt de 18e.. Net wat je zegt, het moment breekt nu eenmaal eens aan en is een kwestie van afwachten hoe vervelend ook. Ik ga er vanuit dat je ex wel weet dat de grens is bereikt en hij deze niet nogmaals moet overschreiden..

Heel veel succes komende tijd en geniet van de nieuwe start!!

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan