Update

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Even een update. Ik heb net het gesprek gehad. Het is in ieder geval goed over gekomen hoe ik over de situatie denk. Er is mij te verstaan gegeven dat ik zeker niet bang hoef te zijn dat ik ontslagen ga worden (dat idee kreeg ik steeds meer) omdat ik nu weinig werk heb. Hij wil me zeker niet kwijt. Heb me de afgelopen 11 jaar ook wel bewezen maar hij heeft ook heel duidelijk aangegeven dat hij gezien de situatie nu (hebben iets te veel mensen) niet direct weet wat hij mij voor een werk moet geven. Hij heeft ook min of meer gezegd dat hij echt niet wil dat ik wegga maar dat als ik daar toch voor kies hij dat zeker begrijpt en me daar dan ook zeker mee zou willen helpen.

Ik weet nog niet helemaal wat ik hiervan moet denken maar zit er ook niet direct op te wachten om nu weer te moeten solliciteren. Ook gezien we nog niet helemaal weten wat we zullen doen, wel of niet voor een broertje of zusje voor Maaike gaan of niet. Ik denk dat als we hier voor kiezen ik niet ook nog een nieuwe baan moet zoeken. Dat wordt dan emotioneel veel te veel aangezien een IVF traject al zo zwaar is zonder alle andere onzekerheden. Dit heb ik ook besproken (zo is de relatie wel met onze directeur). Hij begrijpt dit helemaal. Hij heeft gevraagd waar mijn interesse liggen en gaat nu nadenken of hij geen andere oplossing heeft. We hebben in ieder geval over 2 maanden weer een gesprek. Ik zal dan ook eventueel aan een nieuw IVF traject mogen beginnen. Tot dan acht mijn huisarts het nog niet verstandig gezien de PND die ook nog niet helemaal over is.

Gelukkig kan ik hier altijd mijn ei kwijt en heb ik ook met onze directeur ook een relatie waarin dit allemaal bespreekbaar is. Ik werk hier nu buiten hem het langst op kantoor en we spreken elkaar ook met je en jij aan als er geen anderen bij zijn.

Ik ga er nog maar eens hard over nadenken wat ik nu wil gaan doen. En waarschijnlijk neem ik nog geen echt drastische beslissing voor we weten of we voor een tweede kindje zullen gaan.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,
wat ontzettend fijn dat je z'on goed gesprek met je directeur hebt gehad. Hopelijk kan hij waarmaken wat hij jou heeft beloofd, maar het klinkt me wel goed in de oren, zoals je het opschrijft.
En, reuze verstandig om nu geen hele grote beslissingen te nemen, en niet te willen solliciteren tijdens i.v.f. behandelingen.

groeten
Mandarijn

Hoi Inge,

Fijn dat het gesprek zo goed geweest is. En ik zou inderdaa zeker wachten met nieuw werk tot je een beslissing hebt genomen over eventueel nog een kind. Want dan geeft nieuw werk wel heel veel stress en je weet ook niet of je nieuwe baan ook zo begrijpend is. Succes met beslissen

Liefs

Linda

Fijn hoor een goed gesprek. Ik sluit me aan bij de anderen. Kijk eerst rustig wat je wilt met een  evt. 2e  en dan kun je altijd nog op zoek gaan naar een andere baan.
Succes ermee

groetjes daan

Hoi Inge,

Gelukkig dat je gesprek goed verlopen is dat is toch wel een geruststelling en
ook al omdat je binnenkort gaat kijken of je voor een tweede kindje gaat.
Je hebt inderdaad wel een prettige directeur die het toch wel ziet zitten met je
en ook wel met je meedenkt.

Groetjes mascha

Hoi Inge,

Fijn dat je goed met je directeur kunt praten! Maakt alles een stuk makkelijker toch? Hopelijk heeft hij een andere functie voor je die leuk is!

groetjes Mariska

Hoi Inge,

Goed te horen dat je ook een goede relatie hebt met de directeur en dat hij jouw situatie ook begrijpt. En je niet kwijt wilt. Dit zijn toch allemaal positieve dingen!!!

Komt vast allemaal wel goed.....

gr. Ilone

Terug
Bovenaan