update

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

vandaag zijn we weer naar het ziekenhuis geweest zoals velen van jullie wel weten. We hebben helaas te horen gekregen dat ik nog een week door moet gaan met de spuiten die ik nu al een tijd gebruik. De eierstokken zijn wel rustig maar het baarmoederslijmvlies is nog te dik. Volgende week weer een echo en dan hopen we dat we mogen beginnen met de volgende spuiten. Helaas dus een oponthoud van een week maar goed als we wel door gaan dat is dat met oud slijmvlies en dan is de kans van slagen wel erg klein. Dus we houden hier nog maar even vol.
Het gaat inmiddels wel weer wat beter met mij maar helaas heeft Maaike een paar dagen erg veel last gehad van een verkoudheid en dat was wel weer een beetje een terugslag voor mij. Nu gaat het al weer beter en heb ik inmiddels ook al wat bij geslapen.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Jammer voor jullie dat jullie nu nog niet verder kunnen, maar beter goed verder kunnen dan een hele kleine kans van slagen hebben.
Ik wens jullie veel succes de komende week en ik hoop dat er volgende week beter nieuws te melden is.

gr Saskia

Hoi Inge,

Jammer dat jullie een tegen valler hebben gekregen maar een week is gelukkig wel te overzien. Ik hoop dat de rest voorspoediger gaat. Succes weer!

groetjes Linda

Hoi Inge,

Wat jammer van de tegenvaller, je hoopt zo graag dat het goed is. Ik duim voor jullie en hoop dat het volgende week wel beter is!

Groetjes mirjam

Terug
Bovenaan