hoi meiden,
hier even een update van mij...tis alweer een tijd geleden maar druk met vanalles en nog wat geweest..
met m'n zwangerschap gaat het redelijk, ik werk nu voor 50 % ivm een hoge bloeddruk, had ik bij m'n eerste ook dus ervaring genoeg
maar we hopen nu ik minder werk dat ie stabiel blijft of zelfs naar beneden gaat..
verder ben ik vandaag bij de tandarts geweest..had afgelopen weekend kiespijn en heb dus 2 foto's moeten laten maken, was er niet blij mee...maar er zat niks anders op..nu moet ik 3 juli weer terug komen voor een wortel/kanaal behandeling...krijg nu al de rillingen...en uiteraard hoort daar ook een verdoving bij...
heb nu al veel verhalen gehoord en gelezen dat de verdoving niet veel uit maakt..liever niet natuurlijk maar moet het dan moet het...het enige waar ik nu wakker van lig zijn foto's die ik heb laten maken...ik heb gelukig 19 juni de 20 weken echo...dat is al een hele geruststelling...
heeft iemand verder ervaring met zwangerschap en kiespijn/wortel/kanaal behandeling?
ik dacht er toen wel wat over gelezen te hebben hier op het forum maar kan het zo snel niet terug vinden..
groetjes Steph