Update

Hallo meiden,

Hier gaat alles prima, balen van het forum we worden steeds verplaatst. Hopelijk kunnen jullie het hier ook weer vinden.

Gister op controle geweest, was wel spannend, na het bloedverlies van begin december. Maar alles was oké! Het hartje klopte vrolijk en mijn baarmoeder was netjes gegroeid. Gelukkig hoeven we hier niet op de weegschaal, want denk niet dat het er netjes had uit gezien  Heb ook de hele dag honger... wordt er soms gek van. Gelukkig niet zoveel trek in zoet, maar toch!

Volgende week de 20wk echo, kijk er erg naar uit, mijn moeder gaat ook mee, is wel zo gezellig.. Twijfel nog of ik mijn dochter meeneem. Denk het wel, ze is al erg bezig met de baby. Dan nog een paar dagen werken en daarna lekker een weekje naar Center Parcs! Heb er zin in, al moet ik nu natuurlijk wel uitkijken op de glijbanen enzo. Maar dat maakt niet uit. Lekker met de opa's en oma's, mijn meisje en mannetje genieten.

Nou lieve mensen, ik ga weer eens werken! Ik hoop dat de meeste blijven kletsen en dat we er een mooi 2009 van maken.

Dikke knuffel Nanda

ik ben wel nieuw hier maar ga hier wel kletsen!bij mijn zoontje hier ook goeie vriendinnen gevonden dus hoop het nu ook!

fijn dat het hartje klopte!lekker vakantie!!!

groetjes nienke

fijn dat alles goed was ben je toch weer even gerust gesteld he na die bloeding Alvast veel succes volgende week Trouwens wij hebben marek gewoon meegenomen hoor die vondt het hartsikke leuk maakt ze ook iets bewuster van wat er in je buik zit he

Terug
Bovenaan