update

Hoi meiden,

zoals jullie misschien hebben gelezen heb ik nu toch anti depressiva gekregen. Het ging weer helemaal de verkeerde kant op.

Ik ben daar best een beetje beroerd van maar dat hoort er een beetje bij helaas. Maar wat ik al wel merk is dat ik veel beter kan slapen. Dat helpt al ontzettend veel.

Nu hoop ik alleen dat ik overdag weer wat meer energie krijg want dat is nog niet zo. Maar iedereen zegt ook je bent waarschijnlijk echt bezig om de slaap van de laatste tijd in te halen.

Op mijn werk heb ik het met lood in de schoenen verteld aan mijn chef en die reageerde echt heel erg fijn en heeft alle begrip voor de situatie. Heel anders in vergelijking met mijn chef op het vorige bedrijf.

Gelukkig is Maaike nog steeds haar gelukkige, blije, lieve zelf. En ze roept ook de hele dag: mama pijn, mama moe. Ze is heel erg lief voor me. Nou ja ook wel eens ondeugend maar goed dat hoort er bij.

Nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte.

Groetjes
Inge

hoi hoi,

goed dat je de stap genomen hebt om weer naar de arts te gaan! Vanaf nu kan het bijna alleen maar beter gaan hoop ik dan voor je. En wat fijn dat je chef begripvol reageert, dat is wel een groot verschil met de vorige keer zeg, gelukkig maar.

Heel veel succes met je herstel,
Tamar

Gelukkig gaat het weer de goede kant op met je! En dat je overdag nog heel moe bent, is natuurlijk ook wel logisch! En wat een schatje is Maaike! Die kleintjes voelen toch wel het eea aan! Gelukkig is je chef wel begripvol. Anders ga je je helemaal zo rot voelen. Maar aan de andere kant, waarom zou een chef niet begripvol reageren. Dan is het echt wel een hork!

Meis, doe rustig aan!! Ik ben echt blij dat het weer beter met je gaat!

Hoi Inge,

Toch knap dat je de beslissing voor jezelf hebt genomen om het weer met medicijnen te proberen. En wat een opluchting dat je baas zo fijn reageert Dat stimuleert ook wel om door te zetten.

Nog een paar weken en wat gewenning van je medicijnen en dan voel je je overdag ook vast een stuk beter. Je bent precies op tijd begonnen, ben je al weer gewend aan de medicijnen voor de donkere dagen beginnen. Dat had op mij althans altijd een extra weerslag op mn gemoedstoestand!!

Fijn dat Maaike gewoon lekker lief is!!

Geniet van je meis!!!

Groetjes

Hoi Inge,

Fijn dat het al wat beter gaat, zo zie je maar dat je de goede beslissing hebt genomen. En wat ontzettend lief dat Maaike zo lief voor je is!

Hopelijk voel je snel de energie terug komen!

groetjes Maris

Hey,

Wat een lieve meid is maaike. En wat fijn dat je baas zo reageerde. Hoop dat de bijwerkingen ook snel minder worden en dat jij je ook snel beter voelt.

Groetjes Patries

Terug
Bovenaan