update

Vind altijd een beetje raar om een onderwerp over mezelf neer te zetten maar omdat jullie zo lief meeleven wilde ik jullie op de hoogte houden...
Vanmorgen bij de huisarts geweest voor een verwijzing naar de psycholoog. Die vond het een heel goed idee.
Ook heb ik een moeder die ik ken van het dagverblijf gebeld, die zelf in de thuiszorg werkt. (haar kindje is al 4 dus ik zie haar niet meer op t kdv) Zij gaat voor mij informeren bij haar werkgever. Ze was super enthousiast, en vond het wel jammer dat ik zou stoppen als leidster (ïk vond jou altijd de liefste!!"zei ze! Zo lief!)
Ze gaat voor mij bellen morgen en laat mij dan iets weten.
Verder heb ik via t internet 2 soll. lopen. Dus ben benieuwd....
Liefs!

Hey,

Wat een goed nieuws, fijn dat je arts ook achter je staat en leuk om dat compliment te krijgen van je kennis, al was uit jou verhaal wel al duidelijk dat jij hart voor de kindjes hebt!
Hopelijk heb je snel een andere leuke baan, dat zal al veel verschil maken en icm met de psycholoog komt het helemaal goed!
Knap van je dat je er zo voor gaat!
Liefs MJ

Knap dat je zulke beslissingen neemt en zo voor jezelf knokt.. Goed hoor en succes met je sollicitaties

Goed dat je voor jezelf op komt. En wat leuk dat die moeder zegt dat ze jou de liefste vond! Dat hoeft ze echt niet te zeggen, hoor! Steek die maar in je zak!
Hopelijk vind je snel een leuke baan, met meer waardering.
You go girl!!!

hey wat goed van je!!!!
heel veel succes met solliciteren, en met de sollicitaties die je al hebt lopen!
hopelijk vind je snel een leukere baan!!!

meid, doe rustig aan he!
komt helemaal goed!!!!

liefs, do

Terug
Bovenaan