update

Pff ik zit nu op mijn werk maar zie best op tegen vanmiddag.. dan komt de makelaar weer om foto's te maken en om alles definitief te tekenen etc...

Het is zo "echt"ineens. En het ergste is nog, dat Ray nu op oefening is en zich er vooral niet mee bemoeit. Ik heb hem dinsdag een 3 sms lang bericht gestuurd met het hele verhaal van de makelaar, en wat hij ervan vond: "best" kreeg ik...
Het huis staat op mijn naam, maar een anders deel vd lening is op zijn naam (vage constructie)
Uiteindelijk moet ik dus alles tekenen enzo..

Ook heeft hij zijn familie nog niet ingelicht (nog steeds niet) Dat is niet aan mij vind ik, en ik heb hem vanmorgen weer gesmst om te vertellen dat het vanmiddag dus difinitief is en of hij het misschien aan zijn ouders wil vertellen.

Je zou misschien denken, wacht nog even met het huis te koop zetten, het gaat zo snel..
Maar aan de andere kant, moet het toch gebeuren en ben ik degene die alle zaken moet afhandelen... Ray gaat zich er niet mee bemoeien dat weet ik nu al.
Voor het zelfde geldt staat het huis een jaar te koop dus ik wil ook niet te lang wachten!

Het is allemaal gewoon zo lastig, ik had gewoon gehoopt dat we alles in overleg konden doen en samen beslissingen konden nemen.. maar dat zit er niet in.. Hij neemt zo'n stugge houding in dat communiceren ook niet echt mogelijk is.
Ik snap dat het voor hem heel erg is, hij wil het niet en kan niets doen het tegen te houden, en ik ben waarschijnlijk al een stapje verder dan hem.. maartoch het geeft allemaal zoveel extra stresssssss pfff

Gelukkig heb ik een leuk weekend voor de boeg, Birgit gaat naar mijn ouders, ik ga wat leuks doen met een vriendin, en zondag ga ik met Birgit en mijn ouders naar een speelparadijs en pannekoeken eten, dan blijft Birgit nog lekker tot dinsdag ochtend logeren daar en ga ik maandag fijn op kraamvisite bij een vriendin in Eindhoven... Birgit heeft dus ook lekker afleiding en ik kan even mijn eigen dingetje doen!

ik hou jullie op de hoogte, ik blijf van me afschrijven hier!

Groot gelijk dat je hier van je afschrijft!

Die Ray heeft het dus goed voor elkaar; hij lekker op oefening en de moeder van zijn kind en zijn (aanstaande) ex mag alle troubles oplossen. Lekker is dat zeg. Moeilijk hoor dat je het allemaal in je eentje op moet knappen.

Wel fijn dat je een leuk weekend voor de boeg hebt! Heb je zeker even verdiend hoor!

x

Ik heb ontzettend veel respect voor je!!! Goed dat je alles alleen afhandelt, tis toch al moeilijk genoeg en nou moet je dat ook nog eens in je eentje doen!!! ach, geeft meteen aan waarom je dit gestart bent en waarom je een punt achter de relatie wilt zetten!! Ach, kijk naar Sonja, die is al weer een paar maanden verder en die fixt t em ook in haar eentje met Daniëlle, dat kun jij ook met Birgit!!

Respect voor jullie! Oh en een heel fijn weekend!!!

Liefs, Martine

Pffff, het is wel een makkelijk type he? Nou, je weet dan gelijk dat je een goede keuze hebt gemaakt.

Ik vind juist dat je het heel goed doet, en gewoon gelijk vaart erachter zet. Want het huis te koop zetten moet ws nu eenmaal, en dan kan je het maar beter achter de rug hebben.

Ik zou me niet veel zorgen maken over de familie van hem. Als ze heel verbaasd zijn dat het huis te koop staat, verwijs je ze gewoon door naar je ex, dat hij ze zou vertellen hoe en wat.

Geniet maar lekker van je weekeind!!

hoi hoi,
wat vervelend dat je er zo alleen voor staat en dat Ray het laat afweten. Wel weer duidelijk dat je een goede beslissing genomen hebt....
Maar ik kan me wel voorstellen dat je nu gewoon alles wilt regelen en zeker met de huidige huizenmarkt weet je gewoon niet hoe lang het gaat duren.

Goed dat je alles wel doorzet hoor!
En geniet lekker van je weekend!

groetjes Tamar

Hele fijne situatie mag je wel zeggen!
Jammer hè dat het dan zo moet lopen...
Hopelijk draait hij nog bij en is dit gewoon een reactie op het onverwachtte slechte nieuws?
Wel slim van je om alles al wel in gang te zetten, het moet toch, en als je allebei de kop in het zand houding aanneemt kom je zeker nergens!
Wie weet ziet Ray dat binnenkort ook in, en kunnen jullie alles samen verder regelen rondom Birgit...

Sterkte meid! Zet hem op!

Liefs Sas

Wat vervelend dat alles zo verloopt. Maar je weet het, ik heb het al eerder tegen je gezegd, je hebt de goede keus gemaakt. Het gaat nu misschien allemaal vrij snel (huis te koop e.d.) maar dat is misschien wel goed. Ik weet zeker dat jij en Birgit er wel komen. Het is ook goed dat je af en toe even tijd voor jezelf neemt, is heel belangrijk, zeker nu je niet zo lekker in je vel zit. Ik merk het aan mezelf, ik laad altijd weer even op als ik iets met vriendinnen heb ondernomen!
Nou meid sterkte en je weet het, je mag me altijd hyven!

Groetjes van Sonja en Daniëlle

Ik vind het echt heel knap van je dat je doorzet hoor! Ik snap ook wel dat hij het moeilijk vind en dan gaan mannen stug doen... Ik hoop dat hij snel een beetje bijtrekt en de communicatie iets makkerlijker gaat verlopen.

lfs ing

Terug
Bovenaan