update

Hallo allemaal, eind januari had ik al een keer een bericht geplaatst, met de vraag om hulp. Ik was toen al langere tijd overtijd. Ik heb uiteindelijk toch nog even gewacht, maar ben gisteren naar de huisarts geweest. Die deed helemaal niets! En gaf als advies nog eens drie maanden te wachten (ben al 3 maanden overtijd) en als ik zwanger was zou ik dat wel op een gegeven moment merken. Helemaal gefrustreerd heb ik toen een test gedaan en ja hoor zwanger!
Ondertussen contact gehad met verloskundige en aanzien ik al flink weer zou kunnen zijn, word er morgen ook meteen een echo gedaan. Spannend allemaal! Ook wel wennen, had het niet verwacht maar vinden het ook leuk.

Van harte gefeliciteerd!!! Dat moet een super verrassing voor jullie zijn.

En die huisarts...ik zou eens ff flink kwaad op hem worden.
ik ben dan zelf wel zo kort door de bocht dat ik een andere huisarts opzocht...hij moet jullie kleintje straks ook behandelen, nou lekker dan als hij zo doet...

Liefs mij

gefeliciteerd!! en inderdaad erg vreemd! maar goed vriendin van me moest ook nog 3 maand wachten!
die was dan niet zwanger maar een test had hij op zijn minst kunnen doen!

liefs

super voor je, tijd voor een verloskundige idd, en tijd voor een huisarts. mijn zit aan andere kant van de stad maar ik heb eindelijk eentje die ik vertrouw en die wat doet. dus ik switch maar even niet ook al zit er hier eentje 50mtr verderop. laat je weten hoever je bent?

Terug
Bovenaan