Update

Hey meiden,

Hier even een update.

Dane Mama Papa en Nynke maken het allemaal erg goed.
Dane eet goed en slaapt goed het is echt een schatje!
Vandaag hebben we hem in de tummy tub gedaan en dat vind hij heerlijk!!
Nynke vind het ook wel erg spannend zo'n broertje ze aait hem af en toe zachtjes over zijn wang en gaat steeds bij hem kijken maar op schoot wilt ze hem nog niet dat vind ze nog een klein beetje eng.

We hebben sinds vandaag 2 kraamhulpen 1tje had iets aan dr rug dus die draait halve dagen mee dus dat is wel gezellig.
Ik kan nog niet zo heel erg veel ben nog een klein beetje zwakjes en nog wat last van mijn rug.
Morgen is Nynke jarig en dat vieren we klein met alle opa's en oma's haar echte grote feest geven we over een paar weken,we slaan het in ieder geval niet helemaal over.

Mijn vriend is nu ook lekker 2 weken vrij dus we gaan lekker genieten met z'n viertjes van de kraamtijd.

Liefs Stefanie

Van harte met jullie zoon geniet lekker van alle hulp en 2 kraamverzorgers is extra feest (als het goed is) het gaat zo snel allemaal zie het zelf nu met een 2e Zilvian is al weer 3 maanden en Zifjon tots op zijn kleine broertje hij probeert hem nu styeeds aan het lachen te maken schitterend !!!

liefs van Mariska mama van Zifjon en Zilvian

Hey,

Wat fijn dat alles zo goed gaat!
Fijn dat je morgen hulp hebt dan, je moet echt nog even rustig aan doen he!!!! Anders gaat de boel verzakken ;-(;-(
Lekker dat je vriend 2weken vrij is, die 2dgn die de mannen krijgen vind ik zowiezo te kort!!

Nou geniet ervan, veel plezier morgen en rust maar goed uit!

Gr MJ

Grrr, heeft hij mijn reactie weer niet geplaatst!
Nou fijn dat het zo goed gaat bij jullie en lekker dat je vriend nu ook 2weken vrij heeft, ik vind die 2 dagen die ze krijgen zowiezo veel te kort!!

Geniet ervan morgen, en doe rustig aan he!!

Gr MJ

Terug
Bovenaan