Update ;-)

Hey meiden,

T is even geleden dat ik actief was op t forum, maar de laatste tijd komt t er niet meer zo vaak van...
Inmiddels hebben we een nieuwe auto, een mercedes A, en die is een stulkje groter dan de kia picanto en het is een superfijne wagen! Met airco en dat was vandaag weer zalig hihi.
Indy krijgt nog steeds twee maal per dag laxeermiddel, we moeten begin juni terug naar de kinderarts.
Maria is begonnen aan haar motorrijbewijs, die krijgt ze van de zaak haha, ideaal. Dinsdag heeft ze haar laatste examen al. Spannend. En dan volgend jaar krijgt ze van de politie een speciale interne motortraining van drie weken (slik). En dan is ze offficieel motoragente!

Bij mij op het werk is er niet veel veranderd, maar ik probeer er anders mee om te gaan, wat niet altijd lukt haha. Ik blijf zoeken naar ander werk maar er is niet zo veel hier in de buurt.

Indy is ook begonnen op de psz, 'de spatjes' en ze vind het geweldig!
Ik moet er aan wennen maar het is ook wel fijn om even de ramen te kunnen wassen terwijl zij daar lekker aan het spelen is.
Ze is een heerlijke eigenwijze tweejarige maar ook erg lief.
Over drie weekjes gaan we op vakantie, heerlijk!!

Tot zover de update dames, ik probeer zo nu en dan te reageren maar ik probeer een beetje bij te blijven ;-D

PS Do, zet m op! Veel plezier morgen met je (onder)trouwdag en ik hoop op een fijne bevalling voor je!! Toitoitoi!

heyhey

wat fijn dat indy het naar haar zin heeft op de psz.
geeft jezelf ook wel weer een rustiger gevoel he :D

zag idd op hyves verschijnen, dat maria met haar motor rijbewijs bezig is.
stoer hoor.
als ze die interne motortraining heeft, betekent dat dan dat je haar 3 weken niet ziet?

jammer dat er bij jou op het werk niks is veranderd en dat je nog niets anders hebt kunnen vinden.
succes met verder zoeken. hopelijk heb je toch snel een andere baan.

waar gaat de reis naar toe?
heerlijk hoor, even er tussen uit.

nou, ik ga snel douchen.
dank je wel voor je p.s. :D
je "hoort" het wel als de klap is gevallen, en zal straks gelijk de datum door geven.
we gaan kijken of 01-11-10 nog open is.
das wel grappig, met al die nullen en eentjes hahaha. (wel koud, in november, maar ach, je kan niet alles hebben he whahahaha.

geniet lekker van het weer vandaag.
tis nu al heel erg warm hier in rotterdam.

liefs, do

Met die motorcursus is ze drie weken intern, maar ik geloof dat ze in de weekenden naar huis mag gelukkig, maar zie er nu al tegenop :-$
Ach komt goed, is voor een goed doel.

We gaan naar Mallorca 8 dagen, heerlijk! Duimen voor geen aswolk haha.

Fijne dag vandaag, je heb iig superweer!
Hadden wij ook op onze trouwdag, 9juni alweer 4 jaar!

Liefs!!

Hey,

Dus gaat allemaal de goede kant op bij jullie!!
Een mercedes toe maar,,haha
Lekker 8dgn naar mollorca,, wordt er gewoon jaloers van..hihi, idd hopen dat de as de andere kant op waait die dag!!
Hopelijk kunnen jullie de laxeermiddelen afbouwen na jullie afspraak, maar als ze maar geen last meer heeft das toch het belangrijkste!
En lekker even wat tijd voor jezelf als ze op de psz is, als ze het naar hun zin hebben kun je daar ook echt van genieten toch!!
Nou wens maria maar succes voor dinsdag en alvast een hele fijne vakantie!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan