Hoi, eindelijk weer kom ik toe aan zelf een berichtje maken. Heb de afgelopen tijd wel veel meegelezen maar kwam er steeds niet toe zelf te reageren. Hier gaat het ok. Marjolein is nu 14 weken en ongeveer 53 cm lang. Maandag moet ze weer naar de kinderarts voor controle. ZE hebben haar na 8 wk opgemeten en mij ook en de verhoudingen bij haar zijn hetzelfde als bij mij, alleen zijn bij haar ook haar armen korter dan bij mij. Waarschijnlijk heeft het het klein zijn dus gewoon van mij, maar ze willen ook kijken of het geen hypochondroplasie is. Een skeletafwijking, maar dan moet ik het ook hebben. Kwestie van bij mij bloedprikken en naar het dna kijken.
Sinds ruim een week slaapt ze weer door tot zelfs 7 uur, of zoals vanochtend tien voor half 8. Lekker hoor. Verder gaat ze hartstikke goed. pakt al dingen als rammelaartjes of zo'n kralenspanner boven de kinderwagen.
groetjes Marianne
Sinds ruim een week slaapt ze weer door tot zelfs 7 uur, of zoals vanochtend tien voor half 8. Lekker hoor. Verder gaat ze hartstikke goed. pakt al dingen als rammelaartjes of zo'n kralenspanner boven de kinderwagen.
groetjes Marianne