Update

Hoi meiden!

Ik ben al weer een tijdje actief op dit forum. De laatste tijd niet veel meer geweest, omdat ik er even doorheen zat. Dus dacht stuur even een update.
Mijn man en ik zijn nu zo'n 4 jaar bezig om zwanger te worden van ons 1e kindje. Bij mijn man is geconstateerd dat zijn sperma niet optimaal is. Bij mij is alles in orde. We hebben nu 4 x IUI gehad zonder hormonen en dit is helaas niet gelukt. In oktober gaan we beginnen met Gonal F icm IUI.
Hoop uiteraard dat we een keer spontaan zwanger worden, maar ben bang van niet.

Iedereen veel geluk toegewenst!

Liefs

He DD84,

Logisch dat je er even doorheen zat..Pff wat een tijd zeg 4 jaar. En ik al mekkeren met mijn 1 jaar...
Hoop voor jou dat spontaan zwanger worden toch nog gaat lukken. Wie weet...Er is altijd een kansje ookal is die nog zo klein..

Heel veel sterkte gewenst..

he DD84

ik kan je gevoelens helemaal begrijpen, ik ben bijna 3 jr bezig voor een 2e kindje dan. Maar toch elke maand is er een teveel.
Ik heb ni 4 iui's gehad, de eerswt 3 keer met clomid en nu de laaste keer met Gonal-F.
de laaste is net in rooki opgegaan.
Ik hoop voor je echt dat je snel zwanger bent.

Van mijn eerste dochter ben ik spontaan zwanger geraakt na een hcg, daarom is dit best kkk. want bij osn kunnen ze geen oorzaak vinden alles is oke. Ook de sperma van em man, Hij had bij de 3e iui een super kwaliteit enz vlgs gyn. Nu dat doet je dan wel wat waarom het dan niet lukt.

heel veel geluk, sterkte toegewenst

xxxxxxxxx

Hoi Dikkidik1,

Nog bedankt voor je berichtje. Doet me goed! Heb trouwens een afspraak gemaakt bij het Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp. Zag bij m'n andere topic dat je geintereseerd bent in het MCK. Voor informatie zie www.mckinderwens.nl.

Groetjes

Terug
Bovenaan