update

Ik zou even laten weten hoe het gegaan was bij de vk. Nou we zijn dus eigenlijk nog niet veel verder dan we waren.. beetje vervelend! De vk heeft ons doorverwezen naar de gyn en we krijgen deze week een gesprek met de gyn... Daarna gaan we beslissen wat we gaan doen. Dus nu is het afwachten op een telefoontje van het ziekenhuis wanneer we bij de gyn terecht kunnen. Nog steeds spannend dus! Wat wel fijn is dat het met de baby allemaal goed gaat&dat is natuurlijk het belangrijkste!!
liefs

Das dus nog ff erg spanend!
Hoop voor je dat je niet al te lang op het telefoontje hoef te wachten!
Wel erg fijn dat alles goed is met de kleine!

Sterkte met het wachten en daarna met het gesprek!

Liefs
Esmeralda

Ik heb onlangs gelezen dat moxatherapie goed schijnt te werken.Volgens mij in het blad van Wij jonge ouders.Dan zou het kindje vanzelf draaien ,zonder trek en duwwerk.Misschien het proberen waard..?.. hoe dan ook succes!

liefs,

Hoi,

Veel succes! Ik sluit me aan bij Do29, onze yogalerares heeft ook moxasticks voor vrouwen met kinderen die nog in stuit liggen (of die al een eindje overtijd zijn). Ik ken de resultaten niet, maar wellicht de moeite van het proberen waard? Het zijn een soort zwarte sticks (grootte stoepkrijt) die je aansteekt en die warmte afgeven. Daarmee kun je stimuleren dat het kind de warmte opzoekt o.i.d.

Nou succes meid!

Jeetje, dan blijven je nog langer in spanning zitten. Nou heel veel suc6 in ieder geval en maar hopen dat ze snel bellen wanneer jullie terecht kunnen.

Liefs

Joyce

Bedankt voor de reacties allemaal! Vandaag gehoopt dat ze iig zouden bellen... niet dus. Naja dan moeten ze morgen wel bellen, want anders hebben ze een zwangere vrouw aan de lijn hangen die niet zo blij is ;)

Terug
Bovenaan