update

Hoi meiden.

Het spijt me dat jullie niet zo veel van me horen. Ik lees wel vaak op deze site maar geef bijna geen reacties. Ook start ik bijna nooit zelf een onderwerp. Wij hebben veel verdrietige dingen mee gemaakt en op de een of andere manier gaat het leven dan een beetje langs me heen. Nu gaan we alweer richting de kerst en dat blijt sowieso moeilijk omdat we toen op eerste kerstdag ons zoontje zijn verloren. Maar.... ik ben jullie niet vergeten hoor en ik lees mooie dingen over jullie kindjes en ik leer ook nog weer van alles.

Nog 2 dagen en dan is Xairo alweer 7 maanden. Xairo heeft 2x in het ziekenhuis gelegen en heeft nu medicijnen voor zijn maagje maar doet het redelijk goed. Hij draait al op zijn buikje en heeft inmiddels twee tandjes. De regelmaat qua eten en slapen snapt hij nog niet helemaal en soms is dat lastig met het maken van afspraken. Op dit moment heb ik zelf (voor de tweede keer) een borstontsteking. Ik geef nog steeds borstvoeding. Gisteren is onze dochter Yentl van 5 jaar geholpen aan haar keel- en neusamandelen. Ik was even bang dat ik er niet bij kon zijn maar gelukkig was de koorts wat gezakt zodat ik er wel was toen ze werd geholpen. Toen we weer terug waren op de kinderafdeling heb ik haar nog een ballon gekocht en ben ik naar huis gegaan.

Ik zal proberen om wat vaker te reageren.

Liefs Petra
mama van Jamey, Yentl, Quinn, Xiano* en Xairo.

PS: Ik vind de foto`s op hyves prachtig :)

Hai petra gelukkig gaat het wat beter met Xairo,wat had hij eigenlijk dan?Niks ernsigs hoop ik.
Ja en de donkere dagen voor de kerst komen er weer aan ik persoonlijk vind dat ook altijd een vervelende tijd[teveel herinneringen]maar aan de andere kant dit jaar is wel speciaal,want onze kleintjes maken voor de eerste keer kerst mee!Vorig jaar waren we allemaal hoog zwanger!
Fijn dat je bij je dochter kon zijn,een operatie is toch altijd eng!
Verder wens ik je een fijn weekend alvast!
Groatjes Bianca en Bryana 7maanden en 2weken alweer!

Xairo heeft reflux (brandend magzuur) Daar kwamen ze na 9 weken lang (24 uur per dag en nacht) huilen achter. Helaas kon ons kleine mannetje het niet gewoon zeggen. Ik was wel heel erg blij na 9 weken dat het meeste gehuil over was maar het blijft een pittig mannetje.

Xairo heeft reflux (brandend magzuur) Daar kwamen ze na 9 weken lang (24 uur per dag en nacht) huilen achter. Helaas kon ons kleine mannetje het niet gewoon zeggen. Ik was wel heel erg blij na 9 weken dat het meeste gehuil over was maar het blijft een pittig mannetje.

Hai Petra,
Gelukkig gaat het nu beter met je mannetje! En hoe is het nu met je dochter?? jeetje, 9 weken huilen.....ik zou gek worden hoor! Hoe heb je het volgehouden??
De kerst zal voor jullie altijd een beladen ding blijven....Sterkte alvastdaarvoor!
Ik hoop dat je dochter snel opknapt van de 'operatie' en dat Xairo het goed blijft doen en dat jij snel van je borstontsteking af bent!

Liefs Kim en Liam, 6 maand en 8dagen

Hoi Petra,

zo te lezen hebben jullie de afgelopen tijd een hoop moeten doorstaan. Wat goed dat je nog steeds bv geeft! Hoe is het nu met de bo?
Ach, en je meisje? Hoe gaat het nu met haar?

Terug
Bovenaan