update:

Goedemorgen,

Hier ff een update:

Met de zwangerschap gaat het goed, gelukkig geen last meer van eczeem, mijn huid is eindelijk weer helemaal normaal....
Op de 20 weken echo zagen we dat de placenta aan de voorkant ligt. volgens de expert hield dit in dat ik de baby dan minder zou voelen.... in mijn geval dus niet... zodra ik ook maar eventjes rustig ga zitten of liggen is het druk bezig en word mijn buik echt gebruikt als boksbal... ik ben natuurlijk erg blij met al die bewegingen. en elke keer weer verschijnt er een glimlach op mijn gezicht als ik mijn kleintje voel....
Hebben meer mensen de placenta aan de voorkant?? en voelen jullie wel veel beweging?? ben ik even nieuwschierig naar....
Ik ben nu 22 week en 2 dagen heen... en voel het al vanaf een week of 16, volgens de expert ook weer vreemd ivm de ligging van de placenta....
Ik ben er in ieder geval erg blij mee......

Liefs Ann

Ik heb de placenta aan de achterkant, maar voel de baby ook al vroeg vanaf week 14 ongeveer.
Toen twijfelde ik er heel erg aan maar later werd het steeds meer duidelijker.
Ben nu ook 22 weken en 2 dagen zwanger,

Fijn dat je de baby zo goed voelt, zo lekker is dat.
Liefs Marina

Bij onze floortje lag de placenta ook aan de voorkant en ik voelde haar met 13 weken al ECHT WAAR!
Verder idd ook niets van gemerkt dat ik haar minder voelde want ze kon ook heel goed boksen haha.
Nu ligt de placenta achter en voel ik mijn kleine man ook heel goed hoor en kan ook erg goed tekeer gaan.
Ik geniet daar ook met volle teugen van als ik mijn hand op mijn buik leg komt tie er al sinds een paar weken naar toe om te kroelen als ik mijn hand weg haal krijg ik een flink protest hihi.
Ben vandaag 23 weken.

liefs Louise

Hoi,
Ik heb de placenta elke keer aan de voorkant gehad en nooit problemen gehad met het voelen, dacht wel ooit, jeetje hoe kun je nog meer voelen als ie aan de achterkant zit, nu ook weer voel de baby ontzettend goed, van het weekend zat ik op de bank en heb ik mn man geroepen, was net een golfslagbad, zo ging mijn buik te keer, echt van die golfbewegingen,,haha
Dus ook hier gaat dat niet op, hoor het vaker dat je de baby dan minder goed voelt, maar dat heb ik dus nooit zo ervaren!
Alleen echo's zijn soms wat minder scherp doordat ze eerst door de placenta heen moeten golven zeg maar, maar ook daarop kan ik altijd alles super goed zien!
Fijn dat verder alles goed gaat!
Liefs MJ

euh ik heb eigeijk geen idee waar mijn placenta zit. ik heb 10 januari een echo om te kijken of de baarmoedermond wel vrij komt te liggen. zal ik dan even extra goed opletten.

@MJ hoeveel weken ben je nu zwanger, en kan je man het ook al voelen?? Ik kan niet wachten tot mijn vriend kan mee beleven wat ik voel. zo geweldig.

liefs smooty

hey ik ben 25wk 3dgn, vrijdag 26wk dus,haha
Ja mijn man kan het al een aantal weken voelen, ook heeft mijn moeder het al gevoeld, deze kleine reageerd heel erg goed, bij mijn eerdere zwangerschappen hielt het schoppen vaak op als iemand anders probeerde te voelen.
Mannen zijn ook vaak zo ongeduldig, die leggen de hand op je buik en zeggen dan; ik voel niks,, ja duh duurd soms even,,haha
En toch heeft mijn man zoiets van, ja leuk, maar er nog niet echt een gevoel bij, jammer maar voor veel mannen komt dat pas als de baby er is!
Liefs MJ

Hoi Ann,

Mijn placente ligt ook aan de buikzijde en ik voel de baby sinds ik 14 tot 15 weken zwanger was. Toen voelde de verloskundige het zelfs al toen de kleine tegen de doptone bewoog. Dit is wel mijn 2e zwangerschap, dat schijnt ook mee te spelen.

Inmiddels ben ik 25w2d en voel ik volop beweging. Mijn man kan de baby ook voelen en zien beweging. Zeker als ik op de bank lig met bijvoorbeeld de afstandsbediening op mijn buik. Het lijkt wel of de kleine die er af probeert te duwen/schoppen!

Gr ingrid

Hey!

Mijn placenta ligt ook voor...alledrie de keren zo. Kan me net als MJ niet voorstellen dat ik meer zou voelen als hij achter lag...voelde deze baby ook met 13 weken al..maar wie weet waren we al helemaal beurs van binnen als hij achter had gelegen!

Fijn dat het verder goed gaat met je!!

Groetjes ANnemiek

Terug
Bovenaan