Update

A

Anoniem

Guest
Nou dames,

Net terug van het ziekenhuis. Het samenlevingsonderzoek zag er erg goed uit. Heb zelf mogen kijken door de microscoop. Het was een al al zwemmertjes... Nu maar hopen dat hier iets goeds uit gaat komen.

Verder weer een echo en daar was nog altijd het zwarte vlekje op te zien. Nu wist de arts niet zeker of ik mijn ei al gehad heb of niet. Uit voorzorg hebben ze me een spuit gezet die ervoor zorgt dat ik binnen nu en 36 uur mijn eisprong krijg. We moesten er maar een erg gezellig weekend van moesten maken.
De 20ste bloed prikken en dan de 22ste telefonisch consult. Dan krijg ik te horen of mijn ei inderdaad geweest is of niet. Dan is het dus of ongesteld worden of zwanger zijn...

We wachten gespannen af....

Groetjes missykip

tjee wat een spannende tijd voor je. ik hoop dat je nu snel zwanger raakt. je laat het ons wel weten toch?

succes liefs hilda

Heel veel succes met wachten!! Niets vervelnder dan dat!! We leven met je mee!!

Liefs ciomama

Heyy lieve Hilda,

Ik zal je/ jullie zeker op de hoogte houden. Heb nu toch nog maar eens de ovulatietesten te voorschijn getoverd en maar goed ook! Twee super dikke strepen. Dus wij gaan een erg gezellige avond/ nacht tegemoet.

Las net je topic en zeker mag je die gevoelens ook met ons delen. Heb er zelf ook last van. Dan maar denken waarom zij wel en ik niet,,,,,

Volgens mij heb je nog een ander antwoord van me tegoed. Dus ik ga even die topic opsnorren en zal hem dan meteen beantwoorden.

Liefs (K)

Terug
Bovenaan