Update

Hallo allemaal!

Ik heb het de afgelopen weken ontzettend druk gehad en dus niet zoveel tijd om mee te kletsen..
Ik heb de berichtjes af en toe wel gelezen en vandaag en gister nog even gekeken of er bijzondere berichtjes bij waren. Veel leuke dingen, een paar minder leuke..

Met mij en de kleine is alles iig goed! We zijn gister weer bij de vk geweest en het hartje klopt als een trein! haha!

De drukte had natuurlijk ook een reden; we gaan verhuizen! We hebben een leuk huisje gekocht in een gezellig dorp hier vlak bij (provincie groningen). Al veel ingepakt, want het gaat snel, we krijgen waarschijnlijk 14 januari de sleutel.
Daarnaast was ik druk met studeren. Ik heb begin februari weer tentamens, dus een drukke periode voor de boeg...

Gelukkig ben ik niet meer zo moe als eerst, hoewel ik me ook wel eens fitter goevoeld heb (zucht).. maar het is voor een goed doel!!

Zo, zijn jullie weer even op de hoogte en ik doe mn best weer wat meer mee te schrijven! Toch wel gezellig hoor, zo even kletsen met andere (bijna) mama's!

Groetjes, Tes

gefelisiteerd
met je huisje wat leuk
inderdaad veel werk
maarja dan heb je wel een eigen plekje
en nu kan je zelf ook nog wat doen he
beter dan op het eind ha ha
groetjes

Hey wat leuk dat je even weer wat van je laat horen!
Ook erg fijn om zo nu en dan weer positieve berichten te lezen hoor.
Gefeliciteerd met jullie huisje. inderdaad dus een drukke periode voor de boeg.
Geniet van de mooie dingen!!!
Liefs!

Terug
Bovenaan