update

hallo allemaal

ik was zo blij met onze drie eitjes! We gingen dus vol goede moed naar het ziekenhuis vandaag. Maar helaas kregen we te horen dat de kwaliteit van het sperma niet zo goed was. Omdat we er al waren en het gepland stond is het toch doorgegaan. Er hoeft er immers maar een bij te zitten!

Mocht het deze keer niet lukken dan wordt er weer gekeken naar de kwaliteit bij de volgende keer en als die niet verbeterd is wordt er gekeken naar andere behandelmethodes.

Afwachten dus maar..

Hey Buddha,

Het zegt idd helemaal niks. Bij ons was de kwaliteit ook heel slecht, maar toch zwanger. (helaas n mk)

Je hebt 3 eitjes...dat maakt de kans alweer een stuk groter dat het wel lukt.

Ik hoop het voor je!

Groetjes San

Hallo Buddha,

wij hadden t zelfde, toen werd zaad extra getest in VU toen was t goed, ik zwanger maar helaas mk en sindsdien blijft het zaad slecht..

Nu in afwachting van onze 1e ICSI poging...

Zaad was trouwens bijna goed genoeg deze maand voor IVF...dus ach t verschilt zoooooo per maand..

Maar meid echt waar wees "blij" dat je IVF kan gaan doen als het zaad slecht is, want de kansen met IUI zijn dan aanzienlijk kleiner dan met IVF (of ICSI)....

Maaaaaar t mooiste nieuws zou natuurlijk zijn wanneer je nu toch een topzwemmertje er tussen hebt zitten en zwanger raakt!

gr Yosha

Terug
Bovenaan