Update!

Na vele echo's hebben ze toch een eisprong ondekt met behulp van Clomid en heb ik voor de zekerheid nog een bloedtest gedaan en daar krijg ik donderdag de uitslag van, dan weet ik zeker of ik een eisprong hebt gehad.
Nu moet het eerst 5 maanden proberen met Clomid, maar ik ben nu al 1,5 jaar bezig, is dit reeel of hebben meer mensen zo lang Clomid gebruikt?

Hopelijk is het snel zover, ik kan niet wachten!

Allemaal heel veel succes en ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Vic

Hoi Vic,

Clomid kun je een half jaar gebruiken voor ze over gaan op een andere behandeling. Dit heeft mijn gynaecoloog verteld, toen ze Provera en Clomid voorschreef.
Je hebt nu in ieder geval een eisprong. Zelf hoop ik deze week te gaan vloeien en ook met Clomid te kunnen starten om een eisprong op te wekken.
Succes!

Groetjes,
Krissy

Ja hoor is heel normaal. Het moet wel de kans krijgen om te werken. Ze bekijken het meestal allemaal per half jaar. Maar met een beetje geluk lukt het binnenkort.

Ik denk dat het normaal is om eerst een half jaar te proberen mét als ze denken dat het daardoor komt.
Wij zijn nu ook ruim anderhalf jaar bezig, maar bij ons hebben ze nog niets gevonden. Na de HSG (moet nog komen) moeten we het ook weer een half jaar zelf proberen.
De kans op een 'natuurlijke' zwangerschap is dan weer vergroot, net als bij jou mét de hormonen. Artsen blijven de voorkeur geven aan zonder ingreep zwanger worden. Behalve uiteraard als er een duidelijke aanwijing is dat dat niet lukt of er al van alles is gedaan!

Liefs!

Terug
Bovenaan