update

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
nou ik weet het niet hoor
woensdag en donderdag best veel bloed verloren, maar geen stolsels (vrijdag heel kleintje) en geen krampen. gister nog een heel klein beetje bruin rood bloed bij het afvegen en vandaag tot nu toe niets. voel me wel heel licht misselijk sinds gister middag en vandaag heel stom had ik bijna tranen in mijn ogen bij een kinderfilm hahaha. (zouden dat de hormonen kunnen zijn pff)

ik durf nogsteeds niet blij te zijn het zou alsnog fout kunnen gaan. maandag moet ik de vk terug bellen voor een afspraak voor een echo. dat wordt dan donderdag of vrijdag. ik wou dat het al vrijdag was. wordt gek van onzekerheid en wil zo graag goed nieuws brengen aan onze ouders.

goh wat rot meid dat je in zulke onzekerheid zit!
ik hoop zo dat het raak is voor je...!ik duim voor je!!!
kuss

Hallo dames,
Ik lees nog steeds alle ins en outs mee hoor! Duimen!
Liefs

hee little 3,
leuk weer eens je t ehoren ;-)
Lees stiekum ook wel bij jullie september mama's mee hoor!
alles goed???
Liefs

Ohhh vervelend meid...
Je kunt helaas niks anders doen dan afwachten

je zou wel een zw test van clear blue met indicator kunnen doen dan kun je wel zien of je nog zwanger bent en hoever. Als die dan 2-3 weken aangeeft dan zou je denken dat het wel goed zit.

hoi meiden,
zaterdag middag nog een keer 1 verbandje bloed daarna niets meer.
heb wel het idee dat de zwangersschapskwaaltjes toenemen. misselijker,moeier en beetje duizelig soms.

een test heeft niet zoveel zin. het hormoon kan nog tot een maand in je urine gevonden worden, ik wacht gewoon rustig af, meer kan ik nu toch niet doen.

thx voor de steun

Hay meid,

Ik vind het eerlijk gezegt niet netjes dat ze je zo lang in spanning en onzekerheid laten zitten! Onacceptabel eigenlijk! Ik al een echo eisen, zeg dat je dit niet trekt! Heel veel sterkte!

xxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan