update...

Hallo,

hoe gaat het met jullie?

ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest omdat ze wouden kijken hoeveel kindjes ik in mijn buik heb......

ze konden het nog niet zien... volgende week moet ik weer komen misschien dat ze het dan zien..
ze konden wel zien dat mijn slijmvlies heel hoog zit en dat het vrij groot is..

nu in spanning wachten met buikpijn op volgende week hopen dat ze het dan wel zien.,

liefs..

Wat fijn dat het goed gaat bij jou! Een tweeling zou wel leuk zijn toch? Ik teken ervoor!

Bij mij is het wachten op de HSG komende maandag. Daarna is het óf een half jaar zelf proberen óf een kijkoperatie, afhankelijk van of er iets te zien is dat een zwangerschap in de weg kan staan.

Welke dag moet jij weer terug naar het ziekenhuis?

Liefs Daisy

Oh, het blijft dus spannend... Maar, betekent hoog en groot slijmvlies dan dat er zeer waarschijnlijk meerdere kindjes in 'aanmaak' zijn?

Ik blijf je volgen hoor en leef helemaal mee!

Liefs, Marieke

ik vind het ook heel erg spannend..

@ MariekeSD & Star80
ik weet niet wat het betekend groot en hoog slijmvlies..
misschien iemand anders hier die het weet???

ik moet donderdag weer terug komen en dan konden ze misschien iets zien en dat wisten ze nog niet zeker..

wat een spanning zeg pfff...

@daycey: heel veel succes maandag!!!...

liefs

Nog even een weekje spannend dus, voor je naar de gyn mag!

Ik heb lekker de hele dag vrij genomen, dus even wat leuks doen voor we naar het ziekenhuis moeten!

Liefs Daisy

hoi,

ja dat hoop ik ook dat ze dan wel wat kunnen zien..
vind het heel spannend...

jullie horen het zowiezo van mij donderdag hoe het ging...

@daycey: ik wens je heel veel succes maandag en lekker wat leuks doen voor dat jullie heen moeten..

liefs..

Terug
Bovenaan