update

Hoi hoi,

even een update vanuit het Limburgse...
Mijn man is alweer een beetje opgeknapt. Hij kan nog lang niet alles maar kan alweer veel meer helpen met de dagelijkse zorgen. Vorige week lekker een keertje bij mijn ouders geweest die dan de zorgen van de kids even uit handen nemen en ik lekker even rust kan nemen. Ik voel sinds vandaag ons hummeltje ook weer veel meer, wil ook zeggen dat er meer rust is en ik minder uitgeput ben. Nu is alleen onze oudste ziek en niet te genieten (flink verkouden, koorts en hangerig, maar NIET slapen, grinnn)
We zijn vrijdag voor de 20weken echo geweest. De echoscopiste had haar handen vol aan nummertje 3. Hij of zij lag in dwarsligging op de buik waardoor het moeilijk was alles goed in beeld te krijgen. Draaien van de ene zij naar de andere, schudden, het mocht allemaal niet baten, hij bleef liggen waar ie lag. Zover het te zien was zag alles er gelukkig goed uit!
We moeten langzaamaan maar eens aan wat voorbereidingen gaan denken aangezien ik nu over de helft ben. Hebben nog geen naam, geboortekaartje, peter en meter etc. De praktische zaken kan ik gelukkig weer allemaal zo uit d kast trekken (als ze er niet nog in liggen...) Maar goed, met een verhuizing op komst (we hopen dat het allemaal doorgaat en moeten dan nog hard op zoek naar een huurhuis) en 2 kleine ventjes schiet het allemaal niet zo op...

groetjes Natasja

je hebt het druk gehad! Wel fijn dat het met je man wat beter gaat, en dat zo alles niet alleen op jou aankomt! maar natuurlijk ook heel lekker dat je zelf even bij hebt kunnen tanken :) maarre weet je ook het geslacht van de kleine? of is dat een verrassing?

Liefs,

Hai,

geslacht blijft een verrassing, net als bij de eerste 2. 2 Jongetjes zou heel gaaf zijn, aan de andere kant is een meisje ook leuk... Kortom, maakt niets uit!

liefs Natasja

Terug
Bovenaan