Update

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Gisteren naar de gyn geweest omdat ik 19 jan voor het laatst ongesteld ben geweest. Heb nu voor 10 dgn med gekregen. Hij gaf aan dat het baarmoederslijmvlies erg dik was. Daarnaast zat er wel een eizakje. Alleen wat ik vreemd vond was dat hij mij, tijdens de inwendige echo, vroeg of ik zwanger was... Ik gaf toen als antwoord dat de test een x had aangegeven van niet en dat ik nu geen hartje zag. Als reactie gaf hij "oja, oke" op dat moment verder niet over gehad maar eenmaal buiten kwamen hier bij mij toch vragen over.... Ga morgenochtend denk ik eerst testen en pl dan begin ik met de med.

Heel verhaal hoop dat het een beetje duidelijk geschreven staat ;-)
Bedankt dat ik mijn verhaal hier kan doen

Liefs

wat raar dat die gyn het verder niet heeft uitgelegd. Misschien een hele prille zwangerschap dat het vruchtje nog niet zichtbaar was?
Heel goed hoor om eerst te testen en dan pas met de medicatie te beginnen.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

wat een onzekerheid zeg. vind het ook wel vreemd dt hij verder niets heeft uitgelegt.
ik zou ook voor de zekerheid een testje doen (heb je hele gevoelige testen, want dat is dan denk ik wel belangrijk
succes

hey meis..

misschien heb je wel een bevrucht eitje in je slijmvlies zitten maar is het niet verder ontwikkeld en wil je lichaam het niet loslaten.
dat hoor je wel eens vaker. en vandaar de medicijnen die je moet slikken zodat je alles weer schoon krijgt..

is misschien een idee hoor. ben ook geen dokter maar weet overal wel redelijk wat vanaf..:)

succes meis.. en als je het echt niet vertrouwd.. bel dan even naar de gyn.. wat hij er mee bedoelde.. extra zekerheid kan nooit geen kwaad meis..

succes

liefs..

Weet je wel waar je de medicatie voor gekregen hebt? Ik zou even bellen voor duidelijkheid. Succes!

hé jasch,

het kan inderdaad wat angell82 zegt. en als de gynacollog het niet zou vertrouwen dan geeft hij je heus geen medicatie mee om een menstruatie op te wekken. maar als je het zelf niet vertrouwt bellen.

groetjes hilda

Ik zou ook op je gevoel afgaan en als je het niet vertouwt gewoon even bellen. Is een kleine moeite en kan je (hopelijk) wat duidelijkheid geven!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan