Update....

Zow hier even een update...
Morgen is Jorn alweer 2 weken oud. wat gaat de tijd toch enorm snel voorbij.
Ik ben momenteel niet erg actief op het forum... druk druk druk met de kleine man en alle visite. tussendoor ook nog wat slapen en je hebt geen tijd meer over.

Jorn doet het geweldig. slaapt snachts al een uurtje of 5. maar daarna wil ie eigenlijk niet meer slapen. kan dan zo een dik uur/ anderhalf beneden zitten.........

Zo nu en dan heeft ie wat problemen met poepen vogens mij. gister geen poepluier gehad en vanmiddag pas nadat ik met de termomether bezig ben geweest eindelijk gepoept. ik dacht dat ie klaar was, nieuwe luier eronder en nog een luier vol. daarna echte luier erom en nog geen 10 min later weer vol. denk dat hem dat erg dwars heeft gezeten. miss toch overstappen op voeding wat beter is voor zijn darmpjes...........

Verder is Jorn een geweldig mannetje.. lief en een echte knuffelkont... hij wil het liefst hele dagen bij je liggen, maar slaapt gelukkig wel in zijn eigen wiegje...... pff zo nu en dan niet hoor dan slapen we lekker samen op de bank.

Dinsdag komt de wijkverpleegkundige hier langs en dan zal ik ook weten hoe groot en zwaar hij nu is. weet wel dat maatje 50 mijn mannetje nogsteeds te groot is haha...... hij is zo lekker klein.

Liefs Anneke

p.s ik probeer wel weer wat vaker online te komen, maar of het ook echt lukt...........

Hola anna-lovely.
Hier is ook druk je houd geen tijd vrij om iets gauw voor jou zelf te doen.
als ik achter de computer wil zitten begin Juliaan te huilen.
Je kunt ff proberen de melk te verdunnen dus minder melk en meer water als je (fles voeding gebruik).
Wij gebruiken ander melk van Nutrilon zelf (Ommeo) en help ook.
succes met jou kleine.
Emi

hallo,
ook wij hebben problemen met de voeding.
zoveel krampjes dat ze helemaal niet meer slaapt.
we hebben in overleg met het cb bepaalde dingen geprobeerd.
zoals meer water in de fles. zodat het dunner word,
water eerst laten koken en dat af laten koelen en later gewoon in magnetron zodat er minder kalk in zat. en nu hebben we van kruidvat andere voeding (merk kruidvat omdat we financieel niet echt perfect zitten) dus hebben we nu kruidvat voeding voor lastige darmpjes.
het gekookte water hielp wel een beetje. alicia haar ontlasting kwam wel beetje los.
maar toch de andere voeding. ze heeft nu zelfs totaal geen krampjes meer.
misschien dat ze 2 min nog huilt per dag voor krampjes.
nou dan leggen we haar op de buik en is het over.
ook de ontlasting gaat de goede kant op!
3 volle poepluiers gisteren.
vandaag jammer genoeg nog geen een.

Ze kunnen er inderdaad flink last van hebben, als het poepen niet lukt. Tim heeft dat af en toe ook. Het poept meestal terwijl hij een fles drinkt. Dan lijkt ie ook het meest ontspannen. Maar er gaan zeker ook dagen voorbij dat hij niet poept.

Ik zou niet al te snel overstappen van voeding. Alle baby's kampen hier denk ik wel mee. Het maagdarmkanaal is nog niet zoals het moet zijn. Maar goed, ik ben natuurlijk geen expert. Zeker met cb overleggen als je er over twijfelt. Je moederinstinct weet het vaak het beste,

Liefs
Ingrid

Ook hier hebben we even last gehad van het moeizame poepen en het ging vanzelf beter. Ze moeten toch even wennen aan de andere voeding en dat duurt even. Niet direct teveel zorgen maken (lastig, dat zeker!) en als het je wel gebeurt inderdaad overleggen met mensen

Terug
Bovenaan