update

A

Anoniem

Guest
hoii, hierbij ff mijn update.. kan ik het ff van me aftypen haha..

September 2010 ben ik gestopt met de pil, daarna 3 normale menstruaties gehad.

Nu ben ik 5 maanden niet ongesteld geweest. Hiervoor moet ik 12 mei voor naar de gyneacoloog.
Ik heb de maanden wel gewoon doorgerekend met wanneer ik ongesteld zou zijn (weet dat 't niet goed is...) maar ik zou 24 april dan mijn eisprong hebben.. deze hebbe we wel gespot (veel meer slijm als normaal enz.) Dus we hebben flink geklust, want het valt te proberen ;) ik heb namelijk gehoord en gelezen dat je wel degelijk een eisprong kan hebben als je zolang 'overtijd' bent.

Nu heb ik sinds die tijd ontzettende buikpijn (kramp, steken.. vooral links onderin mn buik), lage rugpijn, en ik ben sinds 3 dagen ofzo misselijk en heb hoofdpijn. Misselijkheid wordt steeds erger.

Ik zou 10 mei kunnen testen..

Zo ik ben ff mn verhaal kwijt haha. (sorry hoor :p)

nou ik hoop het echt voor je ben heel benieuwd dinsdag!!!

ik hoop 't voor jou ook!! Daalijk lekker samen zwangeren hahaha

jee dat zou toch wel super zijn
wat duurt dat lang voordat je naar de gyn mag. of heb je zelf zolang gewacht
zou gek worden denk ik
ik duim met je mee

thnx..

nou mijn laatste menstruatie was in dec. en ik had al een jaar klachten van mijn buik.. en ik kreeg in februari te horen dat ik galstenen had, en dat ik geopereerd moest worden. Dus toen ben ik er niet mee naar de ha geweest.. ik ben in maart geopereerd (mijn galblaas is verwijderd) en na mijn operatie ben ik bij de ha geweest en die heeft me doorverwezen naar de gyn. maar daar staat altijd wel weer een wachttijd voor.. dus langzaam tikken de weekjes voorbij..

Ik hoop dat 't duimen helpt! Ben erg benieuwd of ik nu zwanger ben.. ik voel me wel echt zo. Ben ook echt nooit misselijk (je kan me heel de dag in de draaimolen zetten en dan nog nie misselijk, ook nooit met menstruaties etc) en nu dus wel met vlagen

Wie weet.. ik hoop het zo

Ik hoop ook dat het raak is!!! Hopelijk kun je de gyn vertellen dat je zwanger bent!!

Liefs ciomama

thnx!!

Wat denken jullie?? Ik weet dat je 't natuurlijk nie zeker weet en dat ik de test af moet wachten...

Terug
Bovenaan