Update

En ja, hoor..... Net als de vorige IUI en de IUI daarvoor. Dag 11 na inseminatie om 09:00 uur; de rode duivels. Kan niet stoppen met janken en snotteren! Voel me zo k*t!!!

In september de volgende poging, verplichte vakantie. Is misschien ook wel even goed...

Liefs!

Aah Meissie wat ontzettend rot!! Dikke knuffel voor jou! Hoop dat de pauze jullie goed doet en je er daarna met frisse moed weer tegen aan kunt gaan!!
Ik wacht de duivels nog braaf af, voor mn gevoel komt het vandaag.. Alle tekenen zijn er. Had gister al mijn inzinking.. Ik kon het allemaal niet meer. Ben wezen shoppen en dat helpt (shoptherapie helpt altijd bij mij)

Meis rustig aan! Alles komt goed!!

Liefs en een dikke knuffel!

Wat balen weer....echt niet leuk.....
Ik hoop dat je vakantie effe goed doet en dat je daarna weer alle positieve moed hebt verzameld, alhoewel ik ook weet dat het niet makkelijk zal zijn...Na de zoveelste mislukte keer de positiviteit ervan in te zien.

Ik ben naar de 2e ivf aan het leven, maar met een stuk minder positiviteit als bij de 1e...
Dus hard aan de slag met mezelf en de chinese geneeswijze. Ik zit nu aan de chinese kruiden...
Waardoor ik me wat luchtiger en posititiever moet voelen, maar het werkt nog niet zo goed. Volgende week weer consult...

Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt en heel veel sterkte de komende dagen.

Gr Han

Hé meissie,

Veel sterkte in weer een ellendige maand.
Geniet wel van je vakantie, doet je misschien wel goed.
Ik moet vandaag mijn eisprong hebben, maar heb tot nu toe niks gevoeld.
Maar ja mijn hoop is allang vervlogen.
Nou probeer je eigen rustig te houden, en het is te hopen dat het in de vakantie hopelijk spontaan raak is.

Dikke knuffel pxdt44

Sterkte meid.
Probeer de rust terug te vinden in je vakantie.
Han@tip:ik heb de maand voor mijn zwangerschap en 2de IVF bachbloesem gebruikt,dit is ook homeopatisch en zijn kruiden die op je gemoedstoestand worden samengesteld.Ik werd hier heel rustig van en was de maand erop na 4jaar zwanger.Toeval??
Ik geloof zeker dat doordat ik rustig was en er niet teveel mee bezig was (had zoiets van kom maar op)zeker de vruchten heeft afgeworpen.En baadt het niet dan schaadt het niet.
Had deze tip ook aan ander meisje gegeven die bezig was met IVF en die was ook de maand erop zwanger na 2de IVF.
Het is natuurlijk geen wondermiddel,maar na 4jaar teleurstellingen wilde ik alles proberen.Heb zelfs een dagelijks een vruchtbaarheidssteen bij me gedragen.

Hey lieve meiden,

Ben weer over het ergste verdriet heen..... Bedankt voor jullie reacties, doet me goed! Van m'n vriendinnen lieve cadeautjes gekregen, waaronder een vruchtbaarheidssteen ;wonder2011! Hopelijk werkt 't, je gaat toch hele gekke dingen proberen :) Zit ook steeds meer te denken aan alternatieve geneeswijzen. Osteopaat? Chinese kruiden? Reiki? Ik weet nog niet wat bij me past, maar zal eens even speuren op internet.....

Nu onszelf richten op de vakantie. Geen naalden, geen hormonen, geen ziekenhuis...Fijn!

@PrinsesL; Nog nieuws??

Veel liefs en succes voor jullie!!!

Hey...

Ik heb de eerste prik weer gezet vandaag en afspraak voor de echo gemaakt en vanmiddag bij de apotheek de hormonen weer ophalen.. Dus op naar de 2e IUI. Ik heb nog niets van vakantie te horen gekregen van het ziekenhuis dus denk dat ik gewoon door stoom/prik..
En aan de andere kant denk ik rust. Alle (nou ja veel) langprobeerders zijn zwanger geraakt toen ze er niet mee bezig waren of het niet meer verwachten. Ik heb prive niet altijd rust aan mn hoofd. Partner is zo meteen 2 jaar deels in ziektewet (beroerte in 2009) en baas wil er vanaf. Sowieso is die beroerte soms een belasting voor me maar natuurlijk meer voor hem. Misschien heb ik de laatste tijd wat teveel hooi op mijn vork genomen. Ik ga altijd maar door en dan is misschien een pauze waarin ik alles op een rijtje kan zetten ook wel lekker.
Maar ja dan denk ik weer wachten :(
Wat lief van je vriendinnen trouwens! Die van mij snappen het niet echt allemaal dus op veel steun van hun kant hoef ik niet te rekenen en ik kan dat wel wat begrijpen. Zij willen nog lang geen kinderen dus is het lastig voor hen denk ik om je voor te stellen hoe het voelt..
Ze zijn er wel hoor als ik verdrietig ben. Maar toch steunt dat me niet volledig omdat ze het niet begrijpen..

Ach ja ik moet er weer voor gaan! Het komt wanneer het komt. Zodra ik weet wanneer de iui is post ik dat.. Ik denk 27 juli...
Enne die alternatieve dingen. Ik hoor veel goede berichten over bachbloesem..

Liefssss

Star@wat fijn dat je zoveel steun krijgt.Die vruchtbaarheidssteen kreeg ik ook van mijn moeder.Droeg hem dag en nacht bij me.Heb hem nu aan vriendin gegeven die ook al tijdje bezig is.Ik heb ook reiki gedaan in combinatie met de bachbloesem.Voelde mij er erg rustig onder.Terwijl ik absoluut niet geloof in dat soort dingen,maar toch werkt het op je gemoedstoestand.

Sterkte meid en eerst even genieten van je vakantie.

Terug
Bovenaan