Update

Even een update van mijn. Nu pas omdat vandaag mijn man mijn laptop mee heeft genomen naar het ZH. Ik lig hier nu sinds afgelopen donderdag.

Ze zouden starten met het opwekken van de weeen dmv gel. Dit om te proberen de kleine te laten komen voor de lange chemokuur die mijn man moet krijgen over twee weken. Donderdag waren ze begonnen en heb ik 2 keer gel gehad. Snachts begonnen de weeen en had ik 1 cm ontsluiting. Echter zou er vrijdag een rustdag zijn omdat hij dan een korte chemo zou krijgen. Dus ik kreeg een spuit tegen de pijn en om te slapen. Zaterdag echter waren de weeen dus weg en de ontsluiting ook. Dus weer 2 keer gel maar niks. Zondag en maandag ook weer gel maar weer niets.

Toen hebben ze besloten me een paar rustdagen te geven en donderdag weer verder te gaan. Gelukkkig mocht ik wel in het ziekenhuis blijven. Ik mis thuis slapen wel maar hier kan ik meer zelf en ben ik niet 100% afhankelijk van mijn man en heeft hij ook de rust om te herstellen van zijn chemo's. Plus ze hebben stoeltjes in de douche dus ik kan eindelijk weer lekker lang douchen hehe.

Nu is het weer afwachten en hopen dat morgen de gel wel pakt en ik eindelijk kan gaan bevallen. Het is zo frustrerend om steeds maar weer te wachten en te wachten. Ik ben al uitgeput voor de bevalling begint! Maar we krijgen er natuurlijk wel iets moois voor terug!!!

Duim voor je dat het morgen allemaal zal gaan vlotten. Zal wel heel vervelend zijn, dat is het sowieso al als het niet wil lukken maar ik denk voor jou nu nog meer omdat er toch voor je gevoel misschien enigszins ook een bepaalde tijdsdruk op staat ivm de chemo's van je man. Hoop heel snel een verhaaltje hier van je te kunnen lezen dat jullie mooie baby er is! Succes en sterkte ermee, en houd de moed erin!

Hey meis!

van deze kant ook ontzettend veel sterkte.... de situatie maakt het er ook niet makkelijker op.
Hopelijk kun je uitgerust aan de bevalling beginnen en is je man ook zodanig opgeknapt....

Een dikke *digitale* knuffel!

Terug
Bovenaan